- Het continue moeten controleren van deze posts,
- het feit dat de middelen in kwestie als illegaal en onwettig beschouwd worden door de wetgeving,
- het feit dat je talloze keren werd meegedeeld dat dit geen discussie forum is doch eentje waar je op de basis van de huidige wetgeving advies krijgt,
- het feit dat je na x jaar nog steeds niet in staat bent op een normale wijze een bericht te posten,
- het feit dat je ondanks reeds talloze malen geleverde bewijzen dat het gebruik van dergelijke middelen niet zonder gevaar is (medisch, sociaal en juridisch) toch blijft vasthouden aan je mening, je je niets aantrekt van het geleverde bewijs en je als een trol blijft gedragen,
- het feit dat je nog steeds niet begrijpt dat er hier enkel advies wordt gegeven op bestaande geldige wetgeving en dit geen plaats is waar kruistochten, tegen deze bestaande wetgeving die niet in je kraam past, georganiseerd worden.
Noodzaakt me inderdaad telkens weer je posts in deze trend af te sluiten.
Wanneer en enkel wanneer je je in de geest van dit forum op dit forum kan gedragen zal ik of een andere moderator niet op het slotje moeten klikken bij je posts. Maar posts laten staan dit niets opleveren, neen, verhuis dan naar
http://www.politics.be" onclick="window.open(this.href);return false;.
Duidelijk? Goed. Dan kan er een slotje op deze thread.
Heropduiken ervan zal me noodzaken de webmaster te verzoeken een permanente ban in te stellen. 50+ verwittigingen over diverse jaren zou voldoende moeten zijn.