de ken uw iq reclame hier

de reden
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

de ken uw iq reclame hier

#1 , 21 jun 2013 20:57

in hoeverre is het legaal reclame te maken 1723 tests vandaag en hoogste iq score 136 terwijl diezelfde cijfers al weken dezelfde zijn
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Oude Belg

#2 , 21 jun 2013 21:32

Een IQ-test meet uw intelligentie. Intelligentie is wat gemeten wordt door een IQ-test. En zo kunnen we uren, dagen ronddraaien. Normaal gezien is uw IQ trouwens behoorlijk stabiel. Niet erg slim om geld uit te geven aan 1723 tests per dag die per definitie allemaal hetzelfde resultaat moeten geven. U kan ook uw lengte 1723 keer per dag laten bepalen en daar geld voor geven. Kansloos.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

de reden
Topic Starter

#3 , 21 jun 2013 22:15

Een IQ-test meet uw intelligentie. Intelligentie is wat gemeten wordt door een IQ-test. En zo kunnen we uren, dagen ronddraaien. Normaal gezien is uw IQ trouwens behoorlijk stabiel. Niet erg slim om geld uit te geven aan 1723 tests per dag die per definitie allemaal hetzelfde resultaat moeten geven. U kan ook uw lengte 1723 keer per dag laten bepalen en daar geld voor geven. Kansloos.
is het misleidende/toegelaten reclame of niet ?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Oude Belg

#4 , 22 jun 2013 16:43

Volgens mij niet. Een IQ-test op internet is gewoon een spelletje. Als u een echte IQ-test wil afleggen kost u dat minstens een halve dag, en het verwerken van de resultaten vraagt ook vrij veel tijd.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Vandebos

#5 , 22 jun 2013 20:15

Bovendien is het aangetoond dat alle huidige ernstige IQ-tests uiterst subjectief gebaseerd zijn op een Westers maatschappijmodel.

de reden
Topic Starter

#6 , 30 jun 2013 13:53

Volgens mij niet. Een IQ-test op internet is gewoon een spelletje.
er wordt een bedrag gevraagd voor de uitslag , het gaat mij niet om een iq test maar omdat al 2 weken dezelfde gegevens stonden voor het aantal deelnemers die zogezegd die dag hebben deelgenomen + hoogste score

als een autofabrikant zegt al 1 miljoen wagens verkocht van dit model en er zijn er nog maar 10000 verkocht is dit dan (on)toelaatbare reclame

de reden
Topic Starter

#7 , 30 jun 2013 13:56

Bovendien is het aangetoond dat alle huidige ernstige IQ-tests uiterst subjectief gebaseerd zijn op een Westers maatschappijmodel.
ik zoek een leuke natuurlijke sub-iq (snel) hoofdrekentest

gdm2

#8 , 30 jun 2013 21:40

doe een pre-test op http://www.mensa.be" onclick="window.open(this.href);return false;
objectief

Gebruiker21

#9 , 02 jul 2013 09:49

Removed
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

de reden
Topic Starter

#10 , 02 jul 2013 16:55

Removed
nee hoor bij de reclame hier staat er nog altijd 1723 vandaag en 136 bij hoogste score

Gebruiker21

#11 , 03 jul 2013 10:45

Neen, ik bedoelde dat ik mijn reply verwijderd had (wegens niet meer relevant)...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Praat café”