Rioolpers in Vlaanderen.

Vandebos
Topic Starter

Rioolpers in Vlaanderen.

#1 , 30 jul 2011 21:51

Na een recent avontuurtje met een Vlaamse commerciële zender dat middels een kort geding toch nog positief is geëindigd wou ik eens informeren of er hier nog posters aanwezig zijn die onder de noemer van zogenaamde consumentenprogramma's ronduit bedreigd en gechanteerd worden om toch maar toe geven aan hun eisen, of deze nu gerechtvaardigd zijn of niet.

ganapathi tantra

#2 , 31 jul 2011 08:58

Hoe bedoel je? Geef eens een concreet voorbeeld
Maar ondertussen weten en beseffen we hopelijk met z'n allen dat dergelijke programma's niet bedoelt zijn als consumenteninformatie maar wel
puur zijn belust op stemmingmakerij en sensatie. De programmamakers draaien er hun hand niet voor om om zonder enige scrupules de waarheid
en/of echtheid te verkrachten.
Vraag is dus misschien ook hoever zij nog verwijdert zijn van bijvoorbeeld Engelse praktijken. Ik heb evenwel al geleerd dat Oost Europese en zelfs Zuid Amerikaanse televisie niet moet onderdoen. Je zou bijna denken dat ze momenteel alleen nog tv maken voor lagere IQ nivo's
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Vandebos
Topic Starter

#3 , 31 jul 2011 14:09

Gelet op het feit dat het een consumentenprogramma betreft dat pas in september in de lucht gaat en de zender nog in beroep zou kunnen gaan reserveer ik liever enige discretie. Laat het volstaan te melden dat er opnames zijn van de afpersing die door de rechter in kort geding als bewijs aanvaard zijn.

Reclame

Fore

#4 , 31 jul 2011 16:08

Volgt er ook een strafrechtelijke procedure?
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Vandebos
Topic Starter

#5 , 31 jul 2011 16:13

Als ze denken een verbod op uitzending naast zich neer te kunnen leggen...

ganapathi tantra

#6 , 31 jul 2011 16:30

dus je bedoelt dat de programmamakers iemand in de tang hebben genomen om hun programma te kunnen maken en toevallig zijn daar opnames van.
Sta jij nog verstelt van dergelijke gang van zaken.
Blijkt volgens mijn info al jaren schering en inslag te zijn maar in vele gevallen komen ze er mee weg net door de ego tripperij van het slachtoffer.
Ik wil daarmee evenwel niet naar u wijzen hé. Ik bedoel daarmee eerder bepaalde "toevallig geselecteerde kandidaten allerlei slag" zoals we die al
eerder de reveu zagen passeren

toch even een klein neepje: waarom begin je er nu al over als je er eigenlijk nog niks over kan zeggen :twisted: :roll: :lol:
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Vandebos
Topic Starter

#7 , 31 jul 2011 17:46

Zoals vermeld in de eerste post, zijn er nog mensen/organisaties/bedrijven die gelijkaardige ervaringen hebben?

Terug naar “Praat café”