provea tono

nelejuan
Topic Starter
Berichten: 5

provea tono

#1 , 02 nov 2012 21:39

ik heb me overlaatst bij tono zo een gratis boxershort besteld je moest wel 2,90 euro verzending betalen die heb ik ook gehad na zoeken op het internet kom ik veel slechte comentaar over die site ik heb me dan ook via hun site men abonnement opgezegt dan kreeg ik dit terug als reactie geachte mevrouw wij bevestigen uw opzegging van de lijn clubname de opzegging is meteen geldig het kan echter zijn dat een zending intussen al in behandeling is en binnenkort aan u adres geleverd werd in dat geval kunt u deze ofwel behouden ofwel terugsturen op uw kosten wij danken u voor u trouw en hopen u binnenkort weer als klant te kunnen begroeten
ook heb ik een mail gestuurd naar hun mailadres klantenservice@provea.ch met als volgt ik zou graag mijn volgende bestelling anulleren ik zou eigenlijk niets meer willen ontvangen kan u dit in orde maken en het stopzetten alvast bedankt kreeg vrijwel direct een standaart mail met de boodschap wij hebben u bericht in goede orde ontvangen en zullen dit doorsturen naar destbetrefende afdeling die u verzoek in behandeling zal nemen indien nodig ontvant u zo spoedig mogelijk een antwoord per mail 2 dagen later kreeg ik een mail terug met de boodschap geachte mevrouw,heer wij hebben nota genomen van u bericht wij verzoeken u bij verdere correspondentie het bovenstaande refferentie nummer te vermelden met vriendelijke groet kevin ik heb dan terug gestuurd dus mijn abonnement op men mail adres met klanten nummer .......................... werd stopgezet en ik ontvang ook geen pakketjes meer van jullie ik heb via jullie site men abonnement ook nog is stopgezet en hopelijk is het nu oke en is men abonnement dan ook gestopt

is dat zo goed of wat kan ik nog doen :? ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki
Berichten: 6870

#2 , 02 nov 2012 23:24

Antwoorden goed bijhouden, en mocht u toch nog een pakketje ontvangen mag u dit kosteloos houden.

nelejuan
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 02 nov 2012 23:44

oke bedankt hopelijk ben ik er toch vanaf van het abonnement

Reclame

Daandnb
Berichten: 3

#4 , 23 jan 2013 13:13

Ik ben er ook ingetuind. Het net de brief ontvangen waar ik voor 29-01 de welkomstaanbieding kan annuleren. Dit heb ik dus gedaan op webcancel.com.
Ook heb ik een mail gestuurd naar klantenservice@provea.ch dat ik absoluut niks wil ontvangen en betalen.

Het ik nu voldoende gedaan of moet ik nog meer actie ondernemen?
Ik heb ook geprobeerd te mailen naar hijzerman@editionsatlas.ch zoals elders vernoemd, maar dit emailadres is niet meer in gebruik.

Bij voorbaat dank!

Terug naar “Woordenboek”