Het loof der zotheid

asperger
Topic Starter
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

Het loof der zotheid

#1 , 17 mei 2017 12:58

Het zoveelste ongeleid projectiel uit het gekkenhuis van de politiek:

http://www.gva.be/cnt/dmf20170517_02886 ... k-het-hier

quote:

"Krijg ik een compensatie als ik op een stuk van mijn grond niet mag bouwen?

Nee. Dat kan alleen gebeuren als de bestemming van uw grond ooit zou veranderen via een gewestelijk ruimtelijk uitvoeringsplan (GRUP). Maar daar is nu geen sprake van. U moet dus hopen dat er voldoende redenen zijn om uw stuk grond van de kaart te halen."


Das echt een goeie!!! De bestemming wijzigt niet maar je mag het niet gebruiken waarvoor het bestemd is!!!
Wat voor klootjesvolk kan nu zoiets bedenken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: !
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6853

#2 , 17 mei 2017 14:11

Eigenlijk heb je gelijk...

Dit is bureaucratie ten top.

mbbs1024
Berichten: 474

#3 , 19 mei 2017 09:47

Legale diefstal noem ik dat.

Onze politiekers hebben weeral een manier gevonden om de burgers van dit land te pesten, en dat noemt zich dan "volksvertegenwoordigers"
Binnenkort krijg je nog verplicht een chip ingeplant die registreert hoeveel maal je ademt, en wordt je daarop belast, ik krijg stilaan genoeg van die regelneven.

Reclame

Sirkii
Berichten: 5395

#4 , 20 mei 2017 07:49

Het voortschrijdend inzicht van de Vlaamsche reegering heeft die onzin gisteren al teruggedraaid ;-)

jef007
Berichten: 1679

#5 , 20 mei 2017 10:06

de verkoop van de kettingzagen is al gestegen dit weekend!
er zullen niet veel bomen overblijven op de onbebouwde bouwgronden

asperger
Topic Starter
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#6 , 20 mei 2017 11:52

De Schouwvlieg is bezig haar eigen poten af te zagen en er bleef al niet veel meer van over.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Weetjes”