Zoek de fout ...

Milo72
Topic Starter
Berichten: 1016

Zoek de fout ...

#1 , 04 nov 2016 11:33

Afbeelding
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 04 nov 2016 11:37

Gewoon terwijl je (stapvoets) aan het rijden bent elkaar een kus geven, en uit de auto smijten? :lol:

Milo72
Topic Starter
Berichten: 1016

#3 , 04 nov 2016 11:39

't is de ingang van een ziekenhuis ... dus ook zieke en/of oude mensen, rolstoelpatienten, mensen in't gips, ... Dat wordt leuk :-)
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 nov 2016 13:06

Inderdaad deur open en er uitflikkeren die passagier, zonder te stoppen. Is dit dan ook geen vorm van sluikstorten? :lol:

Er staat trouwens "Kiss en Ride", hé. Niet "Kiss and Stop". Dus op zich is dat niet fout...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jasper.S
Berichten: 48

#5 , 04 nov 2016 13:43

De liefdevolle tegenhanger van een "drive-by shooting"?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#6 , 04 nov 2016 13:47

De liefdevolle tegenhanger van een "drive-by shooting"?
:lol:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

WP002
Berichten: 1479

#7 , 05 nov 2016 23:05

't is de ingang van een ziekenhuis ... dus ook zieke en/of oude mensen, rolstoelpatienten, mensen in't gips, ... Dat wordt leuk :-)
Awel, dat heet klantenwerving ☺

katwezel
Berichten: 375

#8 , 06 nov 2016 07:55

Hoewel , het bord staat rechts van de rijbaan en KR zone is ernaast , ik heb eerder een probleem met de gebruikte taal

Bektronics
Berichten: 76
Juridisch actief: Nee

#9 , 19 feb 2017 18:54

Het verkeersbord zorgt hier wel voor verwarring, dat wel. Maar ik denk dat degene die dit geplaatst heeft een andere bedoeling had met dit bord.
1ste Het bord staan aan de RECHTER zijde van de geasfalteerde rijweg en is dus ENKEL geldig voor deze rijweg.
De bedoeling is dus om te zeggen dat de parking, links gelegen is en dat het verboden stil te staan of te parkeren rechts van de rijbaan, naast de paaltjes dus.
2de Het bord dient tevens als "aanwijzingsbord" (Gezien zijn rechthoekige vorm, en wijst de bestuurders van motorvoertuigen erop dat de "Kiss & Ride" zone zich langs de rechterkant van de paaltjes bevind. Trouwens deze boodschap word ook nog eens herhaald op de rijweg zelf met de witte belettering op de grond "Kiss & Ride".
3de Ik vermoede dat men zo een extra verkeersbord wou uitsparen. :lol: Dit verkeersbord is niet opgenomen in het wetboek, aangezien ALLE verkeersborden een bepaald nummer moeten hebben. Ik zou niet weten welk nummer hierop geplakt is. :?:

Volgens mij dus kostenbesparende infrastructuur. Aangezien ik lees dat dit bord aan de inrit van een ziekenhuis geplaatst is, staat dit vermoedelijk op privé terrein. Gevolg dit verkeersbord heeft geen enkele wettelijke waarde moest het überhaupt toch tot een boete leiden.
Dit kan dan zeker en vast aangevochten worden tijden een rechtszaak.

Ja, het is nu éénmaal een kluwen van verkeersborden hier bij ons en komen er dan ook nog zulke slimme borden bij :oops: , dan moet je al als verkeerdeskundige afgestudeerd zijn om dit allemaal te begrijpen, laat staan toe te passen. Er is op dit vlak nog VEEL werk aan de winkel. :)

Toch hilarisch om zo iets tegen het lijf te lopen. Knap gezien van de fotograaf van deze droedel. :D

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#10 , 19 feb 2017 21:41

Volgens mij dus kostenbesparende infrastructuur. Aangezien ik lees dat dit bord aan de inrit van een ziekenhuis geplaatst is, staat dit vermoedelijk op privé terrein. Gevolg dit verkeersbord heeft geen enkele wettelijke waarde moest het überhaupt toch tot een boete leiden.
Dit kan dan zeker en vast aangevochten worden tijden een rechtszaak.
Foute denkwijze.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

BrainTrain
Berichten: 496

#11 , 20 feb 2017 10:23

of gewoon om er op te wijzen dat er wel mag "gekissed" worden maar dat het niet uit de hand mag lopen :D , vandaar het verbod om (te lang) stil te staan.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#12 , 20 feb 2017 12:48

Draadje is 3 maand oud... :roll: :roll: :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Weetjes”