Feitelijk samenwonen en bedrogen worden

Vlinder123
Topic Starter
Berichten: 1

Feitelijk samenwonen en bedrogen worden

#1 , 17 feb 2016 00:59

Hallo,
Ik had al een tijdje een vermoeden.. Maar ben momenteel voor 100% zeker van dat mijn vriend me bedriegt tijdens zijn buitenlandse reizen voor zijn werk. Ik ben hier dus al enkele jaren zijn concierge in zijn eigen huis. Als hij thuiskomt is alles proper, gezellig, .. Noem maar op. Ik heb dus besloten hem te verlaten. Indien ik een som zou afhalen van zijn rekening als zogezegd zijnde schadevergoeding ( ik heb indertijd mijn huurwoning en inboedel achtergelaten voor hem), kan ik hierop bestraft worden? Graag van iemand antwoord aub. Dank u..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
giserke
Berichten: 2434

#2 , 17 feb 2016 01:11

Ik vrees dat U hier geen illegale tips moet komen zoeken.

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#3 , 17 feb 2016 06:00

Ze noemen dat ook gewoon diefstal en dat is strafbaar. Bekijk het anders: u hebt x jaar gratis of aan lage prijs gewoond.

Huur ergens iets, verhuis uw spullen en maak u uit de voeten.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 17 feb 2016 08:26

Zo'n vragen verdienen idd geen antwoord. Iemand bedriegen mag niet (al is het zeker niet altijd strafbaar), iemand bestelen mag zeker niet. De ene fout maakt de andere niet goed.

Terug naar “Weetjes”