1,5l aan prijs 2liter

de reden
Topic Starter
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

1,5l aan prijs 2liter

#1 , 24 mei 2014 16:37

voor wie in zwijndrecht in een bepaalde supermarkt een fles cola koopt van 1,5liter kan best kasticket nazien want wordt fles van 2 liter aangerekend

heb onderstaande klacht online ingediend
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Bevestiging

Uw klacht werd doorgestuurd naar de Algemene Directie Economische Inspectie.
Binnen enkele weken ontvangt u een bericht over uw zaak.

Het registratienummer voor uw klacht is:E7/WEB/2014/004277

Klacht E7/WEB/2014/004277
Gelieve uw bijlagen per post te sturen naar

Algemene Directie Economische Inspectie
Centrale diensten - FO
Koning Albert II-laan 16
1000 Brussel

Overzicht van de klacht
Klager
ikke*

adres*



België

Betrokken onderneming
supermarkt*

zwijndrecht

Feiten
Financieel nadeel van

in de ++++(supermarkt) in zwijndrecht kocht ik fles coca cola van 1,5liter in de winkel hing geen prijs en kon de bediende in de winkel geen prijs geven , aan de kassa stond er een fles frisdrank van 2 liter op het kasticket nummer 0206 128095/02 om 15u28 , men had daar ook geen juiste prijs voor een fles van 1,5 liter men verkoop daar dus flessen coca cola van 1,5liter aan de prijs van flessen van 2 liter = 2,49€ . toen ik zij dat ze in (andere supermarkt) 1,82€ kosten kreeg ik als antwoord we zijn de ++++++ niet

Gelieve bij elke briefwisseling het registratienummer van uw klacht te vermelden.

We raden u aan om uw klacht af te drukken en bij te houden.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 24 mei 2014 21:31

Waarom ben je niet gewoon teruggegaan naar die supermarkt? Of geklaagd bij die supermaekt? Stuur je ook een klacht als je te weinig aangerekend kreeg?

Turaki
Berichten: 6870

#3 , 24 mei 2014 23:46

Waarom ben je niet gewoon teruggegaan naar die supermarkt? Of geklaagd bij die supermaekt? Stuur je ook een klacht als je te weinig aangerekend kreeg?
Kom zeg, dit is een juridisch forum waar we enkel kijken naar het juridische van een zaak. Als u een bepaalde manier van handelen niet aanstaat, doe dit dan zelf niet, maar zolang er juridisch geen fout is gemaakt, is uw mening irrelevant.

Juridisch gezien mag je klacht neerleggen als je teveel moet betalen, en heeft de supermarkt pech als ze te weinig aanrekenen. Consumentenbescherming heet dit, en hier is zelfs een wet over. Zoek maar eens op.

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#4 , 25 mei 2014 11:55

Bewijs leveren zal niet eenvoudig zijn .....
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Weetjes”