Meten juridisch inzicht :?: :?: :?:

Hans
Topic Starter

Meten juridisch inzicht :?: :?: :?:

#1 , 05 jan 2006 14:07

Heeft iemand een voorbeeld van een toets of gelijkaardig waarmee het juridisch inzicht van een sollicitant kan gemeten worden?
De rechtstak heeft geen belang.
Enig idee waar ik voorbeelden hieromtrent kan vinden?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bjorn Ketels
Berichten: 148
Locatie: Pittem

#2 , 05 jan 2006 19:57

Heeft iemand een voorbeeld van een toets of gelijkaardig waarmee het juridisch inzicht van een sollicitant kan gemeten worden?
De rechtstak heeft geen belang.
Enig idee waar ik voorbeelden hieromtrent kan vinden?
Ik denk niet dat zoiets bestaat. Mocht het voorhanden zijn, dan zouden vele advocatenkantoren daar wellicht een pakje euro's voor neertellen... Juridisch inzicht is naar mijn mening niets anders dan een logisch denkvermogen, zoals onder meer de capaciteit om zaken aan elkaar te linken, zelfs al lijkt een link op het eerste gezicht onwaarschijnlijk.
[b]"[i]Cedant arma togae, concedat laurea linguae[/i]", Marcus Tullius CICERO, De Officiis 1, 22, 77.

"[i]Inter utrumque tene[/i]", Publius Ovidius NASO, Metamorphoses 2, 140.[/b]

shona123
Berichten: 1

#3 , 19 dec 2014 12:30

Enig idee waar ik voorbeelden hieromtrent kan vinden?
Worried about 70-685 dumps exam & comptia network+ testking.biz We offer up-to-dated bu.edu practice questions and www.smith.edu dumps with Maryland Institute College of Art

Reclame

Terug naar “Weetjes”