een antwoord voor opstandige pubers mbt omgangsrecht

hoop op ...
Berichten: 13

Re: een antwoord voor opstandige pubers mbt omgangsrecht

#16 , 02 feb 2013 23:56

giserke, ik ben een afgewezen ouder en ik maak gebruik van de wet om het omgangsrecht te doen gelden.
ik hoop dus voor mij dat de wettelijke carrousel wel haar werk doet bedoel resultaat heeft.
de kinderen wonen bij mijn ex-partner en zijn nieuwe partner die nu echt de oorzaak is dat het omgangsrecht niet gevolgd is.
voor haar past de omgangsregeling niet zegt ze.
mijn kinderen zijn 9,10,12en 16 jaar enigszins verstaanbaar voor mijn puber laat ons maar zeggen maar mij maak je niet wijs dat een kind van 9, 10 en 12 jaar die de laatste week van juni nog dolgraag bij mama gaan plots vanaf 1 juli hun mama nooit meer willen zien??

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
giserke
Berichten: 2434

#17 , 05 feb 2013 22:39

Ik veronderstel dat gerechtstherapeuten de nodige tools hebben om tegenstrijdigheden uit de verklaring van een kind te filteren.
Maw, als er bepaalde zaken door jou ex partner in hun mond werden gelegd, zullen zij dat er wel uithalen.

Reclame

Terug naar “Weetjes”