is uw eigendom jachtgebied?

Leen33
Berichten: 4

Re: is uw eigendom jachtgebied?

#61 , 11 mei 2018 22:01

Beste,

Ik heb ook een vraag.

Ik ben eigenaar van mijn huis sinds december 2014.
In september 2016 is mijn huis en tuin ingekleurd als jachtgebied.

Betekent dit dat zij documenten hebben vervalst in mijn naam aangezien de eigenaar sinds 2014 toestemming moet geven?
Zoja, hoe kan ik er achter komen wie dit is? Zijn de gerechtelijke kosten duur?

Verder, is het toegelaten dat jagers vogels voederen om de populatie in stand te houden zodat ze elk jaar genoeg kunnen afschieten?

De vrouw die werkt op dienst milieu, is een goede vriendin van de jagers. Indien zij papieren heeft vervalst, kan ik dit bewijzen?

Zij zorgt er trouwens ook voor dat we in een deel van het bos niet meer kunnen komen. De gemeente maait de ingangsweg simpelweg niet meer af en langs de andere kant hebben de jagers een zelfgemaakt bordje gehangen met 'privé'.

Alvast bedankt,
met vriendelijke groeten,
Leen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#62 , 11 mei 2018 23:22

In bericht #38 staat door Bart de ganse procedure uitgelegd.
#38 , 9 maand 1 week geleden (03 aug 2017 10:39)
Beetje late reactie, maar bon, hier heb ik de procedure om je perceel uit zo'n jachtplan te halen uiteengezet: viewtopic.php?p=489428#p489428
viewtopic.php?p=489428#p489428

Leen33
Berichten: 4

#63 , 12 mei 2018 16:44

Beste,

mijn vragen gaan niet over hoe ik mijn eigendom als jachtgebied moet ongedaan maken. Ik ken die procedure.

Toch bedankt voor uw antwoord,
Leen

Reclame

eylis
Berichten: 8836

#64 , 12 mei 2018 17:36

Het bos waarvan sprake in je verhaal: is dat jouw eigendom? En waar hangt dat bordje "privé": Op jouw eigendom? Dan haal je dat toch weg?

Terug naar “Actuele Thema's”