Geen inkomstengegevens uit 2014, geen recht op studietoelage

Invalide
Topic Starter
Berichten: 18
Juridisch actief: Nee

Re: Geen inkomstengegevens uit 2014, geen recht op studietoelage

#31 , 23 jun 2017 17:02

Uw verhaal is toch wel zeer verward....
Ga toch terug naar die boekhouder waarvan u zegt dat hij de aangifte deed, want zoals ik reeds heb geschreven is er een kans dat u alle voorafhoudingen betreffende dat jaar kunt terugvorderen! U moet daar zelf actie voor ondernemen want dat gebeurt niet vanzelf!!!!
Aangezien u blijkbaar het geld goed kunt gebruiken loont het om dit te laten dubbelchecken door die boekhouder.

Hier gaan we er niet uit geraken want u zegt elke keer iets anders.
Het probleem is dat ze zijn gesloten dus ze bestaan niet meer, het enige wat op papier staat is dat het door een taxatiedienst is ingediend dus ik weet het niet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Invalide
Topic Starter
Berichten: 18
Juridisch actief: Nee

#32 , 23 jun 2017 17:18

Contact opgenomen met de FOD en zei zeggen dat dat geen boekhouder is maar een belastingdienst dus het is sowieso te laat ingediend, maar wat ik me wel herinner dat ik alle gegevens netjes op tijd had ingediend maar dat ik ergens in september een brief kreeg met "zijn deze gegevens juist" en dan ondertekenen en terug opsturen, dit had ook te maken met personenbelasting

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”