geld van de rekening afgehaald door ondernemer twee jaar geleden

vraagouder
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

geld van de rekening afgehaald door ondernemer twee jaar geleden

#1 , 13 nov 2016 22:08

Helaas heb ik deze fout pas twee jaar later, bij de controle voor kinderopvangtoeslag ontdekt. Ik was in onderstelling dat GOB (Gasouderbureau) allebei bedragen teruggestort had.

Ik betaalde mijn facturen van GOB (het Gastouderbureau bemiddelt de diensten en heeft een cassiers functie) altijd op tijd. Vanaf maart 2014 ging GOB zonder toestemming automatisch incasseren. Daardoor zijn twee facturen dubbel betaald (ofwel van mijn rekening dit geld afgehaald), te weten januari 2014 van euro 858,00 en februari 2014 van euro 1062,00 4. De dubbele betaling van februari 2014 van euro 1062,00 is op 18 maart 2014 teruggestort. De dubbele betaling van januari 2014 van euro 858,00 is echter nooit teruggestort. Ondanks mijn klachtenmails (helaas pas in 4 juli 2016) naar het GOB erkennen het GOB de fout niet en weigeren zij terug te betalen. Tot overmaat van ramp is het GOB per 1 augustus 2016 gestopt met haar activiteiten als gastouderbureau. De eigenaresse is wel doorgegaan met het Kindercentrum (andere soort van opvang, opvang op de locatie van Kindercentrum).

Maak ik nog kans om mijn geld terug te zien? Bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 13 nov 2016 22:50

Is dat Nederland.
Dan best uw vraag stellen op www.rechtenforum.nl.

vraagouder
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 nov 2016 17:39

Klopt, bedankt!

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”