dringend hulp gevraagd advocaat weigert dossier over te maken aan pro-deo

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

dringend hulp gevraagd advocaat weigert dossier over te maken aan pro-deo

#1 , 22 sep 2016 16:58

hallo

mijn ex en zijn ouders hebben nu meer dan 2j de ene na de andere rechtzaak aangespannen tegen mij

ik win de 3 eerste met glans dat mijn hondje van mij is

in hoger beroep verlies ik alles door mijn advocaat die blijkbaar het één en het ander met tegenpartijen overeen was gekomen wat mag joost weten

mijn ex had een vals aankoopdocument waarop hij zijn eigendom baseerde en een geldafhaling van 10d vd ak datum van zijn document
zijn ak doc dateerde van 10 de mijn echte aankoop doc dat de verkoper bevestigd heeft dat van 28 nov

de andere rechters hadden gezien dat het doc vals was die in hb vond het zelfs niet nodig dat te bekijken

het samenlevingscontract zegt ook 50/50 verdeling éénder wanneer het goed bekomen is dus het hondje zat automatisch in de verdeling ook dit legt de rechter in hb naast zich neer

nu wil mijn pro deo dus een zaak gaan beginnen wegens valse getuigenissen onder ede en schriftvervalsing

mijn vorige advocaat weigert echter het dossier af te geven en daar zitten natuurlijk alle getuigenissen enz in

ikzelf heb tijdens de zaken nooit of nooit 1 doc noch besluiten of wat dan ook mogen ontvangen ondanks al mijn mails hierover

het is dat het hier om veel geld gaat en ik door deze uitspraak nog al hun rekeningen moet gaan betalen die betrekking hebben tot deze zaak

ik kreeg enkel facturen

hoepelijk zijn er mensen die mij kunnen helpen want ik kan nergens meer terecht

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Weo
Berichten: 414
Juridisch actief: Ja

#2 , 22 sep 2016 17:09

Klacht bij de stafhouder neerleggen.

De nieuwe advocaat instructie geven om zijn confrater aan te sporen om het dossier over te maken.

Indien hij dit niet wil, zal je nieuwe advocaat de stafhouder moeten verwittigen dat hij de oude advocaat zal dagvaarden om vervolgens een dagvaarding in te dienen tot afgifte van het dossier.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 22 sep 2016 17:24

Je bent veroordeeld in hoger beroep, dan rest er enkel nog cassatie.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

AdvoBleyaert
Berichten: 85
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brugge
Contacteer: Website

#4 , 07 okt 2016 13:11

sloeberken: ... of (indien kracht van gewijsde) herroeping van het gewijsde, bijv. door valse stukken.
_________________
Advocaat Bart Bleyaert
http://www.bartbleyaert.be

__________________
Voorwaarden kosteloze tweedelijnsbijstand (pro deo)

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#5 , 08 okt 2016 13:06

ze hebben onder ede valse verklaringen afgelegd
zijn stuk is vals maar de onderzoeksrechter zegt dat het echt is blijkbaar zijn mijn bewijsstukken niet bijgevoegd geweest
ik heb nu wel een pro deo maar ja blijkbaar moet het elke keer een maand duren eer je antwoord krijgt en nu zijn er alweer dingen vervallen
ze stuurt mij de 20ste dat er een arrest is en dat ze het mij zal overmaken zodra ze het heeft
LOL ze had het de 16de via mail gekregen nu 3weken verder heb ik het niet van haar mogen ontvangen
ik hou er dus ook niet van dat een advocaat tegen mij liegt
als je geen tijd hebt moet je geen zaken aannemen ik ben nu weer eens de dupe
vorige ad brengt de stukken niet bij dat mijn ex vrijwillig meerdere keren gelden heeft gegeven, deze vind de mails voldoende waarin hij zegt " al moet ik u onderhouden" en mij vanalles beloofd, rechter zegt dat er geen vrijwillige betalingen zijn gedaan en dat ik dus geen onderhoudsgeld krijg
andere zaak ik geef een 200tal foto's ad weigerd ze te gebruiken en zegt heel seriues we hebben de 3 andere zaken gewonnen het hb is maar een formaliteit, 1 vd belangrijke punten vd rechter in hb " ik breng niet voldoende foto's bij en die die er zijn zijn niets zeggend

hulp is dus meer dan welkom financieel ben ik geruineerd door deze mensen

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#6 , 15 nov 2016 16:40

dringend op zoek naar een goede pro deo
gezien mijn pro deo totaal niets doet en de termijnen nu wel allemaal vervallen zullen zijn ben ik op zoek naar een pro deo die zich niet laat intimideren

na maanden krijg ik nog steeds de gevraagde stukken niet ook niet de stukken die ze in hun bezit hebben, ook word er niets gedaan ivm nieuwe zaken ze negeren mij compleet

ik kan de pro deo laten vervangen als hij dit schriftelijk goedkeurt, ik zou niet weten waarom hij dit zou weigeren gezien ik voor hem niet meer waard ben dan een nul

liefst niemand vd provincie limburg daar ze daar met de tegenpartij samenwerken ipv voor mij

grts

TheJudge007
Berichten: 366

#7 , 22 nov 2016 00:59

ik kan de pro deo laten vervangen als hij dit schriftelijk goedkeurt
Ik heb in een zaak ooit 3x van pro-deo gewisseld, ik wist niet dat je daar de toestemming van de pro-deo zelf voor nodig had. Daar beslis jij toch zelf over. Ik heb toen een aantal advocaten zelf gebeld met de vraag of ze mijn zaak pro-deo wilden behandelen. Je zal wel een probleem krijgen om geld terug te vorderen van die pro-deo advokaten. Maar dat is me toen ook gelukt.

Terug naar “Actuele Thema's”