minnelijke schikking voortaan op strafregister

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

Re: minnelijke schikking voortaan op strafregister

#16 , 23 apr 2015 19:18

Dat lijkt me de omgekeerde wereld te zijn. Je bent schuldig als je bent veroordeeld door de rechtbank..
Niet in verkeerszaken, daar wordt je in de toekomst pas onschuldig na vrijspraak door de rechtbank ....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#17 , 23 apr 2015 19:22

Het afkopen van een straf zou geen manier moeten zijn om je gedrag te maskeren, wat nu het geval is bij veelvuldige lichte snelheidsovertredingen.
De praktijk is ingesteld door de staat zelf hé ...
Dan hadden ze er maar nooit mee moeten beginnen en àlles voor de rechtbank brengen.

Er zijn talloze reden om een PV "af te kopen"
De meest frequentie inzake verkeersPVs is om geen zever meer te hebben


Mijn laatste 2 van 3 PVs waren onterecht, en ik zie niet in waarom dat voor andere mensen substantiëel anders zou zijn ...
Er zijn in Lier alleen al, tientallen mensen die betaald hebben voor de "inbreuk" waarvoor ik vrijgesproken ben - en die hier zo te zien sindsdien niet meer geverbaliseerd wordt ...

giserke
Berichten: 2434

#18 , 24 apr 2015 09:58

Dat lijkt me de omgekeerde wereld te zijn. Je bent schuldig als je bent veroordeeld door de rechtbank..
Niet in verkeerszaken, daar wordt je in de toekomst pas onschuldig na vrijspraak door de rechtbank ....
Inderdaad hier komt het op neer.

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”