Ongehoorde situaties op het werk

AgLow
Topic Starter
Berichten: 1

Ongehoorde situaties op het werk

#1 , 07 mar 2015 13:25

Geachte,

Ik ben student 2de Master in de psychologie aan de universiteit Gent en voor mijn Thesis / Eindwerk doe ik een onderzoek naar ongehoorde situaties op het werk.Indien jij al zo'n situatie hebt meegemaakt dan zou je mij kunnen helpen!

Ik zou het enorm appreciëren mocht je even de tijd nemen om een vrij korte enquête in te vullen!

https://limefppw.ugent.be/limesurvey205 ... /Y/lang/nl" onclick="window.open(this.href);return false;

De enquête is volledig anoniem!

Alvast vriendelijk bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 09 mar 2015 12:29

persoonlijke mening: het woord "ongehoord" is ongelukkig gekozen. "Ongehoorde situaties" is niet noodzakelijk negatief. Een werkgever die iedere werknemer een porsche geeft, is ook een ongehoorde situatie.

Ik weet dat de juiste terminologie voor een enquete niet altijd gemakkelijk is, waarschijnlijk is het de bedoeling om neutraal te blijven, maar als je dan zelf erbij zet 'dat het niet hoort', dan kan je mss beter "schandelijk" of "ongepast" ipv "ongehoord" gebruiken als woord.

My 2 cents :)

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 09 mar 2015 12:54

. Een werkgever die iedere werknemer een porsche geeft, is ook een ongehoorde situatie.

:)
Maar het is misschien juist dat wat TS wil weten. De relatie werkgever-werknemer moet niet steeds als negatief aanzien worden. Mijn werkgever gaf destijds ook als eens een geschenk aan zijn werknemers (daarom nog geen Porsche) :(

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”