Relaties en intimiteiten op het werk

shanahblanche
Topic Starter
Berichten: 2

Relaties en intimiteiten op het werk

#1 , 30 dec 2014 11:32

Beste leden,

In het kader van de opleiding Toegepaste Psychologie - afstudeerrichting Arbeids- en Organisatiepsychologie maak ik een bachelorproef in het kader van relaties en intimiteiten op de werkvloer.

Voor mijn stageplaats ontwerp ik een gedragscode maar ik had ook graag de meningen gehad van diverse doelgroepen over deze thematiek. Daarom heb ik een enquête ontworpen die polst naar jullie meningen en standpunten betreffende diverse relaties tussen collega's.

Vind jij het kunnen dat collega's een intieme relatie met elkaar aangaan? Kan dit volgens jou voor problemen zorgen? Wat als de baas zijn zoon aanneemt? Ben jij voorstander van een gedragscode? Enzovoort.

Deelnemen duurt slechts 6 minuten en kan via deze link: http://www.surveygizmo.com/s3/1938606/R ... p-het-werk

Alvast hartelijk bedankt en fijne feesten gewenst!

Mvg,
Shanah

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma
Berichten: 2871

#2 , 05 jan 2015 14:56

Ingevuld.

shanahblanche
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 09 jan 2015 09:59

Dank je wel!

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#4 , 09 jan 2015 14:29

Ook ingevuld.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Milo72
Berichten: 1016

#5 , 09 jan 2015 15:11

Ingevuld

En kleine noot:
Er staan een aantal taalfouten in, waarbij deze wel de kroon spant:
"Het uitgangspunt van een gedragscode is dan ook dat de situatie op de werkvloer verbeterd als normen en regels duidelijk en voor iedereen gelijk zijn."
verbeterT ipv verbeterd :-)
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#6 , 09 jan 2015 15:36

of "verbeterd wordt" ipv "verbeterd"...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Actuele Thema's”