Verplichte dakisolasitie tegen 2020

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: Verplichte dakisolasitie tegen 2020

#31 , 28 dec 2014 16:45

[Ik wens de verhuurders en de immo kantoren nog veel succes met hun isolatie, onbetaalbare huren en bijgevolg veel leegstand. .
Het zijn niet de verhuurders die dakisolatie gewild hebben, zij moeten ze tenslotte betalen, maar één bepaalde politieke partij, die er nu gelukkig niet meer bij is, maar ons wel met de gevolgen laat zitten. Idem met de zonnepanelen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#32 , 29 dec 2014 07:36

Ik zie niet in wie iets tegen die verplichte dakisolatie zou kunnen hebben. De prijs voor te huren (inclusief verwarming) lijkt me, behalve in enkele specifieke gevallen, te dalen door deze maatregel. Dakisolatie is toch een van de beste zaken om de kost van verwarming te doen dalen. En de kost voor isolatie van 0,75m² K/W is héél laag. Ik zie prijzen van 3 euro/m² voor zelfisolatie (af te werken met simpele latjes + gyproc). 't is (mss jammer genoeg) niet dat men héél zware isolatie eist, hé.

chantika
Berichten: 961

#33 , 29 dec 2014 08:37

Het is niet altijd zo simpel. Soms is er geen onderdak. Dan isolatie plaatsen is moordend de isolatie zal nat worden door sneeuw en regen. En dan is er nog een probleem wanneer plaatsen? Is ,dit een dringende herstelling? Huurder geeft geen toelating de werken uit te voeren. Reden ik ga daarvoor niet thuis blijven, stof, lawaai.

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”