slavenhandel en moorden

meesje
Topic Starter
Berichten: 475

slavenhandel en moorden

#1 , 02 nov 2014 18:24

Als nazaat van familieleden die onder Nazi-regime zeer zware offers hebben gebracht vraag ik me af of op basis van het internationale recht of internationale overeenkomsten niet strenger kan worden opgetreden tegen de moorden en de slavenhandel die volgens tv-beelden welig tiert.
Nie wieder! was toch de leuze na WO II? Daar schaarde de hele beschaafde wereld zich achter.
Het lijkt nu meer op "Immer wieder und vielmehr".....

Waarom is het ingrijpen zo zwak????? Ontbreekt na zoveel jaren nog steeds een solide juridische basis daarvoor?
Waar een weg is is een wil.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 02 nov 2014 19:45

Waarschijnlijk omdat in die landen geen olie en andere grondstoffen te halen zijn.

LeenW
Berichten: 12839

#3 , 02 nov 2014 20:28

Op papier is iedereen daar zwaar tegen, maar geen enkel land gaat daar troepen en geld insteken.

Reclame

TheJudge007
Berichten: 366

#4 , 23 nov 2014 22:34

Als nazaat van familieleden die onder Nazi-regime zeer zware offers hebben gebracht vraag ik me af of op basis van het internationale recht of internationale overeenkomsten niet strenger kan worden opgetreden tegen de moorden en de slavenhandel die volgens tv-beelden welig tiert.
Welig tiert op TV ? Ik vraag me af naar welke zenders u kijkt ? Trouwens iedereen verdient er lekker aan (wapenfabrikanten en hun toeleveranciers en Apple - de kampioen op het gebied van kinderarbeid in 3e wereldlanden) en heeft er al steeds lekker aan verdiend, dus ik zie daar nog niet zo snel iets aan veranderen.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#5 , 23 nov 2014 23:41

En vooral niet vergeten: de producenten van messen en de messenslijpers.........
Zoals TS zie ik dat ook bijna dagelijks op TV en lees het dagelijks in de pers.
Ik heb dan toch liever mensen die telefoons ineen zetten dan een bende achterlijken die denken de wereld te moeten veroveren door te moorden en te verkrachten in de naam van een virtueel waanbeeld.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Mariette
Berichten: 2507

#6 , 24 nov 2014 13:25

Waarom doen de west-europese landen er niks aan?

Enig idee wat er zou gebeuren als deze landen zich rechtstreeks tegen de IS (moslimbroederschap) mannen zou richten?
Volgens een inside bron (die in Nederland asiel heeft gekregen wegens gevaar voor zijn leven vermits hij uit de Moslimbroederschap bewegen was gestapt en openlijk afvallig van islam) zitten in Europa honderden stille cellen te wachten op het codewoord. Onze regeringen hangen met handen en voeten vast.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#7 , 24 nov 2014 13:32

Waarom doen de west-europese landen er niks aan?

Enig idee wat er zou gebeuren als deze landen zich rechtstreeks tegen de IS (moslimbroederschap) mannen zou richten?
Volgens een inside bron (die in Nederland asiel heeft gekregen wegens gevaar voor zijn leven vermits hij uit de Moslimbroederschap bewegen was gestapt en openlijk afvallig van islam) zitten in Europa honderden stille cellen te wachten op het codewoord. Onze regeringen hangen met handen en voeten vast.
Dat bewijst des te meer hoe dringend effectieve maatregelen moeten worden genomen.
En waarom terugkeer van deze onnozelaars verboden moet worden opdat ze hier geen tikkende tijdbommen zouden worden.
Aangezien ze zich buiten de wet hebben gesteld hebben ze mijn inziens ook geen recht meer op de bescherming van de wetten die ze verloochenen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Mariette
Berichten: 2507

#8 , 24 nov 2014 14:02

Geloof me vrij Roharra, ik denk niet dat wij de enigen zijn die hun terugkeer willen verhinderen. Liefst nationaliteit afpakken en byebye. Maar blijkbaar is dat niet zo heel erg simpel uit te voeren.
Ik vraag me ook af of de oorlogsinvaliden die terugkeren hier dan ook nog levenslang van ONZE solidariteit zullen mogen genieten.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#9 , 24 nov 2014 15:09

Geloof me vrij Roharra, ik denk niet dat wij de enigen zijn die hun terugkeer willen verhinderen. Liefst nationaliteit afpakken en byebye. Maar blijkbaar is dat niet zo heel erg simpel uit te voeren.
Ik vraag me ook af of de oorlogsinvaliden die terugkeren hier dan ook nog levenslang van ONZE solidariteit zullen mogen genieten.
Daarom toegang ontzeggen of veroordeling volgens hun eigen wetten.
Dus kop eraf na de nodige folteringen, zoals zij het doen.
Ze hebben zich buiten de Westerse wetten gesteld.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Mariette
Berichten: 2507

#10 , 25 nov 2014 13:56

Geloof me vrij Roharra, ik denk niet dat wij de enigen zijn die hun terugkeer willen verhinderen. Liefst nationaliteit afpakken en byebye. Maar blijkbaar is dat niet zo heel erg simpel uit te voeren.
Ik vraag me ook af of de oorlogsinvaliden die terugkeren hier dan ook nog levenslang van ONZE solidariteit zullen mogen genieten.
Daarom toegang ontzeggen of veroordeling volgens hun eigen wetten.
Dus kop eraf na de nodige folteringen, zoals zij het doen.
Ze hebben zich buiten de Westerse wetten gesteld.
Ik denk niet dat wij ons moeten verlagen tot zulke wederkerige praktijken. Verbanning met verlies van alle rechten hier is voor mij meer dan voldoende.

Terug naar “Actuele Thema's”