RR
Man houdt zielsviel van zijn vrouw en kinderen. Toch loopt het op een gegeven moment compleet uit de hand (vb. vrouw meld op een ongelukkige wijze en moment dat ze een flirt gehad heeft met een ander) Man verliest alle pedalen en dood zijn vrouw.hij had zichzelf niet onder controle en wilde haar helemaal niet dood, meer nog.... er dient geen proces te komen gelet de man nu al erg genoeg gestraft is
Ik neem U mee naar augustus '94. Lembeek. Een bevriend koppel van ons, heeft twee kinderen.De man een harde werker (bouw) en werkt bijna de klok rond. Op een dag komt hij thuis en ziet zijn vrouw zitten met haar minnaar in de zetel.Hij komt binnen zegt dag gaat naar de tuin waar de kinderen spelen, en gaat terug naar binnen. De vrouw zit daar nog steeds.
Hij neemt een tas koffie en zet zich in de keuken. Daarna gaat hij naar boven, neemt het jachtgeweer en schiet twee keer op zijn vrouw.
De minnaar vlugt weg, de man gaat bij de buur, geeft zijn jachtgeweer af en wacht buiten op de politie.
Zijn vrouw hield al langer aan met een ander, met medeweten van de kinderen en haar man.Zij had hem wel gezeg dat het uit was (tussen haar en de minnaar)
Gevolg: Er is een proces van gekomen, hij heeft 5 jaar gekregen. Ook mocht hij de eerste drie jaar na vrijlating, Lembeek niet meer binnen en de dochters mag hij NOOIT meer zien.
Meester Van Eeckhout pleitte de zaak, maar kon toch niet voorkomen dat de man werd veroordeeld. De psychiater was eveneens van mening dat de man zichzelf niet was.
Een andere zaak, Lembeek '99:
Man heeft 3 pony's ??n ervan ligt dood in de stal met het veulen nog in de baarmoeder, de andere twee zijn graat mager. Buren dienen klacht in tegen de eigenaar. De dieren hadden geen water, en geen eten en stonden zo reeds drie weken op een kale wei. De eigenaar was zijn paarden kwijt, kreeg een boete van 450.000 BEF en vier jaar waarvan twee jaar effectief.
Dit laatste, kan men doortrekken naar de zaak met de vrouw.
Ik heb zelf een dochter een kan mij niet inbeelden dat ik ze ooit zou zijn vergeten in de auto.Ik ben van mening dat wie zoiets doet, andere prioriteiten heeft dan zijn kind.M.a.w. ik kan zoiets gewoon niet vatten.
Ik zal NOOIT iets anders op de eerste plaats zetten dan mijn kind, en als ik zeg nooit is dat ook zo.
Ik ga er misschien van uit dat ieder??n zo is, in dat geval zal ik ongelijk hebben zeker.
Met vriendelijke groeten
Heye Andy