Gezocht: woningschade door huurders

Thidrek
Topic Starter
Berichten: 3

Gezocht: woningschade door huurders

#1 , 03 apr 2013 16:29

Hallo,

Voor een actualiteitsprogramma ben ik dringend op zoek naar verhuurders die grote schade hebben in de woning die ze verhuren.
Bijvoorbeeld meubels die zijn meegenomen door de huurders, een keuken die is uitgebroken, of andere delen van het huis die grote schade hebben opgelopen.

Dat zou steeds meer voorkomen en het is niet gemakkelijk om alles te recupereren.

Als u zich in deze situatie bevindt, of indien u dit recent ook hebt meegemaakt, stuur dan een mailtje naar Verwijderd is een spambot - JurecaBE - moderator.


alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pukje
Berichten: 567

#2 , 03 apr 2013 17:32

mooi !!!

Waarom ook geen programma over verhuurders die onbewoonbare
woningen verhuren en de huurders vast zitten aan de woning en niet uit de problemen komen.

Met deze oproep zal uw programma wel vlug vol zijn
hoe meer je weet, hoe meer je erachter komt dat je niets weet

Vandebos
Berichten: 16087

#3 , 03 apr 2013 17:53

mooi !!!

Waarom ook geen programma over verhuurders die onbewoonbare
woningen verhuren en de huurders vast zitten aan de woning en niet uit de problemen komen.

Met deze oproep zal uw programma wel vlug vol zijn
Omdat het misschien tijd is ook eens de andere kant van de medaille te tonen. Niet iedereen leeft in een fictieve wereld waar er enkel doodbrave huurders en gewetenloze huisjesmelkers bestaan. (Godzijdank voor lithium)

@Thidrek: ik verplaats uw post naar de sectie actuele thema's aangezien er geen juridische vraag aan uw post vasthangt.

Diegenen die op deze post wensen te antwoorden worden vriendelijk verzocht persoonlijke gegevens via PB of middels het opgegeven email adres te verschaffen.

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6858

#4 , 04 apr 2013 09:01

Het actualiteitsprogramma lijkt heel veel op
het ex duitse rtl programma "mietnomaden" en "mietpreller"

Het programma geeft de indruk van reality maar is in werkelijkheid
fake (fictieve wereld)

Kan een waslijst van links geven die over dit thema gaan en ook
het programma mietnomaden

http://meedia.de/fernsehen/neue-schumme ... 07/19.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pukje, die link geeft een boel herrie met mijn antivirusprogramma.

Verder, indien interesse laat ik u graag enkel fotos toekomen uit mijn verzameling "toestanden met onmogelijke huurders". Een mes snijdt soms langs twee kanten hoor.

ganapathi tantre
Berichten: 453

#5 , 07 apr 2013 22:17

Spijtige van dit soort programma's zeker als ze worden gemaakt door commerciele omroepen ze absoluut geen realistisch beeld geven van het probleem omdat in vele gevallen alleen de extremen worden belicht en in vele gevallen gaat het om geregiseerde scenario's. De eerste zorg is namelijk dat het er goed uitziet. over de echte realiteit
hoe de vork echt in de steel zit krijg je bij dit soort sensatieprogramma's geen info. Op dat vlak kunnen ze nog iets leren van bvb de BBC hoewel ook zij al in opsraak kwamen. Bekijk dus al dat soort programma's met een zeer grove korrel zout en vooral bedenk u 2 maal voor er aan deel te nemen. Voor je het weet is je verhaal niet erg genoeg of is het helemaal jouw verhaal niet meer. Wat niet wil zeggen dat het geen probleem is. Dat zien wij nu duidelijk in de renovatie van een aantal sociale woningen. Bij sommigen moeten wij idd binnen geen afbraakploeg meer sturen. Het werd al voor ons gedaan.

Terug naar “Actuele Thema's”