gsm abo werkgever

armike
Topic Starter

gsm abo werkgever

#1 , 15 mar 2013 16:16

Beste,

Vorig jaar heb ik ontslag genomen bij mijn werkgever. Deze had in het begin van de overeenkomst mijn gsmnummer overgenomen. Op mijn laatste dag vertelde HR mij dat ze de papieren om mijn gsm vrij te geven zouden opsturen.
Nu 9maanden later bellen zij op. blijkbaar is er toen niks met mijn nummer gebeurt en hebben ze braafjes elke maand de kosten betaald. Nu willen zij dus dat ik alle kosten van de afgelopen 9maanden terug betaal, terwij het dankzij hun nalatigheid is dat ik nu meer dan 1000 euro kan terug betalen, is dit wettelijk? ik heb echt geen 1000 euro te veel

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#2 , 15 mar 2013 16:54

armike, je hebt toch zelf wel meteen vasqtgesteld dat ze die 9 maanden lang dat jouw kosten hebben betaald? Redelijkerwijze kon je dus verwachten dat vroeg of laat gevraagd zou worden dat terug te betalen. Je had natuurlijk kunnen gokken dat dit niet zou gebeuren, maar dan had je elke maand maar de som die je gratis "opbelde" opzij moeten zetten voor het geval dat.
Je hebt nu eenmaal gratis gebeld 9 maanden lang.
Je zal dat moeten betalen vrees ik.

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 16 mar 2013 07:50

natuurlijk moeten zij wel de facturen kunnen overhandigen die de som van 1000 euro kunnen bewijzen, maar dat je dit moet betalen ligt toch voor de hand? Er is blijkbaar geen discussie over wie de GSM heeft gebruikt, het feit dat ze nooit het nummer terug aan jou overgelaten hebben, verhindert niet dat je er blijkbaar (fors?) gebruik van hebt gemaakt.

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”