je heb idd ook leerkrachten die zich wel inzetten voor een verantwoorde opvoeding van de kids die ze onder hun hoed krijgen, maar ze worden met de dag zeldzamer.Even over die laatste regel van je, sperwer: ons niet allemaal over 1 kam scheren, graag! Ik ben nl. leerkracht...
Opvoeding begint wel THUIS, he ... Tegenwoordig verwachten ouders veel te veel van leerkrachten dat zij hun kinderen gaan opvoeden ... leerkrachten worden vaak gezien als veredelde babysits.je heb idd ook leerkrachten die zich wel inzetten voor een verantwoorde opvoeding van de kids die ze onder hun hoed krijgen, maar ze worden met de dag zeldzamer.Even over die laatste regel van je, sperwer: ons niet allemaal over 1 kam scheren, graag! Ik ben nl. leerkracht...
En welke lessen geeft je?
Is dit echt de rol van de leerkracht?je heb idd ook leerkrachten die zich wel inzetten voor een verantwoorde opvoeding van de kids die ze onder hun hoed krijgen, maar ze worden met de dag zeldzamer
Kinderen zijn gemiddeld zo'n 8 uur per dag en 9 maanden per jaar onder de invoed van hun leerkrachten. Dit vanaf hun 2.5 jaar tot hun 18.5 jaar.Hallo,
Is dit echt de rol van de leerkracht?je heb idd ook leerkrachten die zich wel inzetten voor een verantwoorde opvoeding van de kids die ze onder hun hoed krijgen, maar ze worden met de dag zeldzamer
Wanneer we de verantwoordelijkheid van de opvoeding, bij de leerkrachten, leggen zijn we volgens mij zeer slecht bezig.
Het is niet de taak van de leerkracht om de opvoeding (zij het dan voor een deel) op zich te nemen.
Ik vindt dit een goedkope en laffe uitvlucht van, al dan niet, gescheiden ouders om hun verantwoordelijkheid betreffende het kind af te schuiven op de leerkrachten.
Met vriendelijke groeten
Heye Andy
Dit is het soort verhaal dat dus bewijst dat alle mooie verhaalkes hierboven zever zijn ... samenblijven ten voordele van de kinderen, als volwassen mensen met mekaar omgaan ... allemaal bullshit als een van de partners niet wil meewerken en/of als men gewoon niet meer gelukkig is.ik ben ook een moeder die aan het "proberen " is om gescheiden te geraken ! IK zit middenin een echte vechtscheiding
En inderdaad dat maakt het de kinderen heel moeilijk .
Maar ik blijf erbij dat dit grotendeels komt door beslissingen komt door vrederechters of rechter die niet beseffen waar ze mee bezig zijn !
en aan de overheid die geen wetten hebben die steeds voor 1 partij goed zijn .
Wat vrederechters betreft ! in mijn geval werd beslist dat mijn ex man al het kindergeld krijgt . Met alle gevolgen vandien . Meneer koopt niets en zet het geld op zijn eigen rekening !!IK kan en mag dit aanvechten via de arbeidsrechtbank .... Maar hoeveel gaat mij dat kosten aan advocaatkosten ??? en hoeveel kans heb ik om te winnen ?
Stel als rechter direct het kindergeld voor beide ouders , tenslotte moeten beide ouders kledij hebben . Ik als moeder voelt mij vernedert en achteruit gesteld omdat ik geen rechten hebben daarin terwijl er volledige bilocatie is (week /week) . Natuurlijk ben ik boos en ik zal deze beslissing ook nooit aanvaarden ! Meneer woont nog in het huis , het is van ons beiden wat beslist de vrederchter voorlopige maatregelen direct voor 2 jaar geldig !!! aub ! dat wil zeggen dat ik gedurende twee jaar niks kan doen of ik moet hem op feiten laten pakken . En dit kan allemaal maar . En omdat ik de woning verlaten heb , heb ik op niets geen recht meer blijkbaar . En dan heb je strubbelingen onder elkaar ... je zou voor minder . En wie daar het slachtoffer van nderdaad de kinderen . IK hoor velen al zeggen hoor kan je da niet oplossen als volwassen mensen ...Nee bij ons lukt dat totaal niet . HIj staat ineen sterkt possitie waarom zou hij deze opgeven ???
Had mevr de vrederechter even haar gezond verstand gebruikt dan had dit nooit zo moeten lopen .
En wat de scheiding betreft ... wij leefden totaal naast elkaar . ik heb alles geprobeert maar het lukte gewoon niet meer . We waren 20 jaar bij elkaar .... moest ik ooit kunnen herbeginnen zou ik nooit meer zo vroeg beginnen . Maar ja gedane zaken nemen geen keer