Hallo iedereen,
Hier ben ik dan weer ik heb enkele vraagjes.
Ik ben van mijn ex weg we waren niet getrouwd maar hebben wel een gezamenlijk kind daarvoor moest ik een advocaat inschakelen om het gezag te laten uitspreken door de jeugdrechter.
Mijn advocaat zei me dat ik hiervoor 400 euro moest betalen om het verzoekschrift in te dienen.
Ik kreeg uiteindelijk exclusief gezag maar van de advocaat ook plots een mail met de vraag om alvast nog eens 400 euro provisie te betalen en dat ze dan nog een eindfactuur ging maken.
Ik viel totaal uit de lucht ik dacht dat ik met die 400 euro te betalen de advocaatskosten had betaald.
Als ik op kantoor kwam betaalde ik steeds mijn consultatie na de bespreking.
Gedurende 4 maanden heeft ze me nooit een tussentijdse factuur gestuurd of me ervan op de hoogte gebracht dat er extra kosten zijn, kan dit?
Nu wil de pech ook nog dat de griffie een schrijffout heeft gemaakt in de naam van mijn ex en zijn adres ook nog bij mij heeft gezet.
Nu zegt mijn advocaat dat de griffie hier 60 euro voor wil om deze fout recht te zetten en dat ze door het openstaande saldo dat ik bij haar heb dit niet kan uitvoeren.
Maar met dat vonnis kan ik wil mijn alimentatie invorderen waarmee in advocaatskosten zou kunnen inlossen.
Is dit een normale manier van werken en kan dit allemaal zomaar?
Alvast bedankt!