bedrieglijke abortus of euthanasie

eylis
Berichten: 8837

Re: bedrieglijke abortus of euthanasie

#16 , 28 okt 2012 19:52

Sorry, als Josditter met universitaire achtergrond een degelijke (lees juist uitgevoerde en goed gedocumenteerde )studie doet naar de ethische en deontologische context mbt tot euthanasie en abortus zal hij toch om te beginnen de geschiedenis van deze materie doornemen, en flink wat vakliteratuur verwerken om de studie aan te vatten..
want:
- dan wéét hij wat een engeltjesmaakster is
- dan weet hij van wanneer de meeste "gedwongen" abortussen dateren: die vrouwen kunnen jammer genoeg degenen die hén dwongen niet meer vervolgen omdat ze waarschijnlijk dood zijn.
Het spijt me, maar de voorbeelden zijn zo onrealistisch en gezocht (cfr. JPV ) dat poster nu best eerst met zijn neus in de vakliteratuur moet duiken nu.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
vrogiest
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#17 , 29 jan 2017 15:58

Ik kan mijn nog zeer goed herrineren dat toen ik 17 was en eindelijk mijn moeder mocht zien in Eindhoven
mijn moeder over abortus sprak alsof het de normaalste zaak is om abortus te laten plegen,. In die tijd zij ze zelfs lachend dat zij meer dan 8 abortussen had laten plegen en dat kinderen geen toekomst hebben in deze wereld,. Ik weet niet met welke mensen zij omging in die tijd maar enfin,.... Ik vond het in ieder geval beyond abnormal hoe mijn moeder in die tijd daarover sprak,.
Wat ik mij nu afvraag is het volgende, hoeveel keer mag je in Nederland officieel abortus laten plegen en word dit dan niet officieel bijgehouden en geregistreerd ? Ik kan mij toch niet voorstellen dat er een ilegaal en zwart circuit is waar je abortus kan laten plegen ? Excuse me my Dutch but I'm French speaking and I don't have Germanoide blood,.

LeenW
Berichten: 12818

#18 , 29 jan 2017 16:10

Waarom zou de overheid zo'n privégegevens mogen registreren? Hier heeft echt niemand zaken mee.

Reclame

vrogiest
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#19 , 29 jan 2017 17:08

Om mogelijk niet etisch verantwoord verkoop van nog levende foetussen tegen te gaan.

slaap maar verder leenW zoals de rest

https://www.google.nl/?gfe_rd=cr&ei=pBK ... en+te+gaan.

Excuse me my Dutch but I'm French speaking and I don't have Germanoide blood,.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#20 , 29 jan 2017 19:21

gezien geen juridische vraag, slotje

Terug naar “Actuele Thema's”