#4 , 07 okt 2011 10:20
Het is zoals Vandebos zegt: dit heeft altijd bestaan, en zal altijd blijven bestaan. De twighlight CD's zijn er een goed voorbeeld van (crazybytes, bits & bytes, enz...).
Verder is het ook een beetje belachelijk dat ze via de DNS servers deze site proberen te weren. Gebruik een andere DNS server en je kan er zo weer op. Gebruik het rechtstreeks IP adres en je kan er zo weer op. Of zoals reeds vermeld: als men een alternatieve domeinnaam toevoegd is de zaak ook opgelost. De maatregel mist gewoon zijn doel en is tegen de verkeerde gericht (ook reeds gezegd hier: men moet de ISP's niet aanpakken, men moet de "source" aanpakken, maar deze vind men niet of deze zit te ver weg, dus kiest BAF maar voor de gemakkelijkheidsoplossing).
Verder moet je eens de binaire nieuwsgroupen van Telenet afschuimen. Wat daar gepost wordt is ook alles behalve legaal. Zwakke poging van BAF om een probleem aan te pakken...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!