RvS beveelt de wetgever aanpassingen aan Corona wetgeving

eylis
Berichten: 8840

Re: RvS beveelt de wetgever aanpassingen aan Corona wetgeving

#16 , 09 dec 2020 20:39

Hebben die 2 trouwens dan niet 4 ouders? Dat brengt het totaal op 17.
In die specifieke ceremonie is als ouder de vader van de bruid essentieel, en van de bruidegom ook de vader. Dat zijn dus 15 essentiële personen voor een geldige ceremonie.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper
Berichten: 4617
Locatie: Diest

#17 , 12 dec 2020 21:25

Ik heb absoluut niets met godsdienst. Integendeel...
Tegelijk stel ik met ontstellend vast dat allerlei grondrechten worden beperkt zonder debat.
Avondklok, huisbetredingen, perimeters, drone spionage, mobiliteitsbeperking....
Dikwijls opgelegd door niet verkozen gouverneurs.
Dus ik ben niet ongelukkig dat RVS even Challenger speelt op dit terrein.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

sainivedant41
Berichten: 1
Juridisch actief: Ja

#18 , 05 jan 2021 14:05

Ik zit echt geen uren onbeweeglijk in een winkel, gelovigen vaak wel in een "gebedshuis".

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5925
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#19 , 05 jan 2021 14:23

Ik zit echt geen uren onbeweeglijk in een winkel, gelovigen vaak wel in een "gebedshuis".
Door rond te lopen binnen in een ruimte verspreid je meer virussen. Dus beter stilzitten en bidden of navelstaren.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

freelance
Topic Starter
Berichten: 2615

#20 , 05 jan 2021 15:40

Ik zit echt geen uren onbeweeglijk in een winkel, gelovigen vaak wel in een "gebedshuis".
Door rond te lopen binnen in een ruimte verspreid je meer virussen. Dus beter stilzitten en bidden of navelstaren.
" Stilzitten en bidden " word tegenwoordig nauwelijks nog getolereerd in een " gebedshuis" . De RvS moest zelfs tussenkomen om dit gebruik nog enigzinds te redden .
" Navelstaarders " zijn sinds de middeleeuwen al helemaal " verketterd "
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Terug naar “Actuele Thema's”