#15 , 04 apr 2020 10:11
TS,
Ik ga geen juridisch antwoord geven.
Ik zou willen opmerken dat de forumleden steeds het beste van hun zelf willen geven om een antwoord te geven. Er zijn zelfs vele zaken die in de wetgeving interpreteerbaar zijn.
De aanval op Franciscus vind ik volledig van de pot gerukt, en totaal niet passend.
De huidige corona virus is een totaal onvoorspelbaar issue, waar niemand enige oplossing of inzicht in heeft.
Er zijn veel gewone burgers die veel minder dan u verdienen en het met weinige middelen moeten rondkomen; die ook nog met moeite hun rekeningen kunnen betalen en gekluisterd zitten aan hun woonst.
Indien de overheid u schade toebrengt door werken of andere uit te voeren zaken; is het normaal dat u een vermindering % in rekening kunt brengen. Dit zijn onvoorzienbare omstandigheden, waar iedereen voor moet boeten zonder gezondigd te hebben.
Laat ons met zijn allen deze situatie niet uitbuiten, en trachten zonder kleerscheuren door te komen.
Financiële middelen van de staat zijn momenteel hard nodig om de medische toestanden het hoofd te bieden.
WAT IS HET BELANGRIJKSTE GEZONDHEID OF FINANCIEN ( kapitaalkrachtigen ).
Uw IQ kan misschien ( ? ) veel hoger zijn; maar het verstandig gebruiken is toch wat anders.
Is niet juridisch : maar de menselijke factor speelt ook een belangrijke rol op een forum. En bovendien ben ik blij vast te stellen dat forumleden nog reacties kunnen plaatsen; is een teken dat zij gelukkig nog onder ons zijn.
Moderator : verontschuldigingen voor deze menselijke reactie ipv juridische.