vzw's voor hoogbegaafden

de reden
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: vzw's voor hoogbegaafden

#31 , 18 dec 2012 18:02

Ik heb die testjes altijd heel leuk gevonden, en ben er dus heel goed in. Gevolg : IQ 156.
één van de eerste regels, is er geen cijfer opplakken
met een iq van 156 mag je hier geen probleem mee hebben http://www.juridischforum.be/forum/view ... 47&t=41204" onclick="window.open(this.href);return false;

werdt nog niet helemaal opgelost dus kan een foutje inzitten (eerste deel wel, tweede deel nog niet)
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Topic Starter

#32 , 18 dec 2012 18:19

dacht niet dat je hier een motivatie moest geven waarom je een vraag stelt . dus, liet ik dat even over aan u
Ik denk dat u wel weet waarom ik die vraag stel, het staat u uiteraard vrij van hier al dan niet op te antwoorden...
heeft daar niks mee te maken , de vraag kwam bij mij op na het familliedrama met die hoogbegaafde kinderen die door hun ouders werden geisoleerd
en eigenlijk doen die vzw's net hetzelfde , isoleren bedoel ik dan uiteraard.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Mariette

#33 , 18 dec 2012 18:23

waarom zou een authentieke afrikaan zwart moeten zijn? En wat is authentiek? Mijn voorouders komen allemaal uit Afrika (zo'n paar jaar miljoen geleden zeker?), een blanke zuid-afrikaan heeft mss ook voorouders die 200 jaar lang in Afrika woonden en een Albino afrikaan kan exclusief voorouders hebben die nooit Afrika verlaten hebben. Toch zijn zowel de blanke zuid-afrikaan, de albino-afrikaan en mezelf "blank".

Daarom zou een onderscheid op huidskleur discriminatoir zijn.

Sowieso is afkomst trouwens ook een vorm van negatieve discriminatie, kan dus ook al niet. De vereniging van authentieke afrikanen kan dus perfect uit een republicaanse cowboy bestaan, zijn lidmaatschap zullen ze niet kunnen weigeren op basis van huidskleur of afkomst.
Nochtans zijn er organizaties als "arabian nights" die jaarlijks "Miss Maghreb" verkiezingen houden.
Ik denk niet dat oervlaamse blonde Nele's als kandidaat zullen weerhouden worden.
http://www.miss-maghreb.be/home.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

FreelancerIT

#34 , 18 dec 2012 18:45

HFA & NT-ers :-) Cool. :) I wonder what I am. Alvast geen 1 van de 2. :-)

Oude Belg

#35 , 18 dec 2012 19:45

werdt nog niet helemaal opgelost dus kan een foutje inzitten (eerste deel wel, tweede deel nog niet)
Klopt. dt-fout.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Carinecn

#36 , 19 dec 2012 01:04

Oude Belg: Raven?

de reden
Topic Starter

#37 , 19 dec 2012 02:14

Klopt. dt-fout.
klopt niet, waar zit er in het raadsel een dt fout?
->als die werdt verkeerd is, zit dat niet in het raadsel

heb je geen leuke (op te lossen)trukjes voor mij -> eventueel in mijn postbus steken?

JPV
Juridisch actief: Ja

#38 , 19 dec 2012 06:01

Nochtans zijn er organizaties als "arabian nights" die jaarlijks "Miss Maghreb" verkiezingen houden.
Ik denk niet dat oervlaamse blonde Nele's als kandidaat zullen weerhouden worden.
http://www.miss-maghreb.be/home.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zie niet in wat er mis is met die verkiezing. Ze kiezen een vrouw die beantwoordt aan de Maghrebijnse waarden, dat kan perfect een oervlaamse blonde nele zijn. Dien gerust je kandidatuur in, Mariette.

Voor de rest is er hier weinig dat nog nuttig gezegd is geweesD, dus slotje erop.

Terug naar “Actuele Thema's”