Rokers nu ook niet meer welkom in huurwoningen

JPV
Juridisch actief: Ja

Re: Rokers nu ook niet meer welkom in huurwoningen

#31 , 09 feb 2012 19:13

en wat als je op vakantie bent en er mag niet gerookt worden in hetgeen je huurt

als het niet mag waarom staat het internet dan vol van dergerlijke huurovereenkomsten ?
GW. Art. 15. De woning is onschendbaar....

Winston
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#32 , 10 feb 2012 01:18

en wat als je op vakantie bent en er mag niet gerookt worden in hetgeen je huurt

als het niet mag waarom staat het internet dan vol van dergerlijke huurovereenkomsten ?
GW. Art. 15. De woning is onschendbaar....
en van wie is die woning ?

Vandebos

#33 , 10 feb 2012 11:36

Onder artikel 15 wordt de bewoner van de woning met recht of titel beschermd, ongeacht diens relatie tot de eigendomsrechten op de woning zelf.

Reclame

ganapathi tantra

#34 , 10 feb 2012 21:15

Xena je zit altijd maar zo te hakken op alles wat met een sigaret te maken heeft.
Maar feit dat jij je boterham in de haven verdient is blijkbaar geen enkel probleem en toch is jouw werkgever één van de grootste
vervuilers van ons milieu.
Ik vind het algemeen genomen zelf iedereen een beetje kwalijk die alleen maar zit te kakken op zaken die hen persoonlijk kunnen raken maar als de vervuiling een ver van mijn bed show is of opgaat in algemeenheid (bvb dagelijks 10 km file rijden naar het werk) er blijkbaar veel minder er een probleem mee hebben.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Mariette

#35 , 11 feb 2012 13:51

Krijg een beetje gevoel van apartheid, maar is misschien geen goede vergelijking.
Is inderdaad geen goede vergelijking. Je kiest er niet voor om blank, zwart, mulat, mesties te zijn. Je kiest er wel voor om te roken. Daarenboven : ik word niet donkerder door naast iemand met een zwarte huidskleur te zitten. Ik moet wél naar m'n puffer grijpen als ik naast een rokende aso zit.
dus U vindt dat u het recht heeft om iemands leefwijze te bepalen in functie van het huurcontract?
Wat met religieuze overtuigingen? Die zijn ook niet aangeboren maar kunnen weldegelijk de buren mentaal zwaar storen. Verbieden dan maar?

JPV

#36 , 11 feb 2012 15:27

roken moet je nu even NIET gelijkstellen met een religie. Ik denk dat iedereen hier trouwens zijn mening gegeven heeft.

Terug naar “Actuele Thema's”