Graag jullie mening over Pukkelpop

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Graag jullie mening over Pukkelpop

#31 , 25 jan 2012 11:58

Ik ga volledig akkoord met de meeste stelling van Lanox: PP had zich perfect op een degelijke manier kunnen verzekeren, zodat de tickets terugbetaald konden worden. Ze hebben dit nagelaten, en willen nu niet voor die beslissing opdraaien.

Er wordt op misselijkmakende manier misbruik gemaakt van het drama rond dit onweer: er zijn inderdaad doden gevallen, maar dit gebruiken om mensen ertoe aan te zetten PP niet aan te spreken op hun verantwoordelijkheid, is pas schandalig! Uitspraken als "Hoe durf je je geld terugvragen? Je mag blij zijn dat je nog leeft!" Zijn volledig misplaatst en liggen in dezelfde lijn als "Hoe durf jij je vakantiegeld vragen? Je mag blij zijn dat je een job hebt!" (of in het voorbeeld van Lanox: "Hoe durf jij je nieuwe wagen opeisen? Je mag blij zijn dat je niet in de showroom was als deze afbrandde!")
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#32 , 25 jan 2012 12:01

Ik denk dat alle standpunten ondertussen zeer duidelijk geopperd en gecounterd werden. Vooraleer deze thread ontaard in een scheldpartijtje; slot erop.

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”