Wat zou jij doen als je je in haar plaats was?Maar ex langt natuurlijk in haar vuistje.
Dan kan het deugt doen om te horen dat er toch rechters zijn met verstand.
Het angelsaksisch recht gaan vergelijken met de code Napoléon is GEEN goed idee!De Australische acteur George Lazenby, vooral bekend van zijn ene uitstapje als James Bond in ‘On Her Majesty’s Secret Service’ (1969), is zwaar teleurgesteld. Hij heeft van de rechtbank te horen gekregen dat hij zijn drie jonge kinderen (maar) drie keer in de week mag bezoeken.
ja, maar ik weet dat ik helemaal niet de enige ben, voor kinderen is dat toch anders.ook al iets hé.
met inbegrip van het naar de prullemand gooien van mijn bericht is volkomen terrecht.hij neemt drugs wat met het kindje
Dit is reeds gemotiveerd waarom wel/niet in deze draad maar kom er even op terugHet blijft een misdrijf dat wetens en willens moet worden gepleegd.
Als je er echt niets aan kan doen dat het kind niet gaat pleeg je geen misdrijf
Code: Selecteer alles
DE VRAAG IS/blijft hoe kan men een mentaliteitswijziging installeren binnen justitie dat vaders en moeders op voet van gelijkheid beslissingen gaat nemen: HOE?
Code: Selecteer alles
DE VRAAG:
IS DAT DAN GEEN ONREDELIJKE TERMIJN? >> Kan vb. daardoor de woonstvergoeding inmiddels niet verjaard zijn?