'k Vind de kwaliteit nog best meevallen. Er zijn inderdaad andere kanalen, maar daar hoor je zelf ook materiaal aan te bieden alvorens je ook maar moet denken aan dingen afhalen. Voor de meeste "sporadische" downloaders (dan bedoel ik wekelijks eens een cd-tje of filmpje binnen trekken), zal de piraatbaai wel volstaan, denk ik.Bovendien is glorietijd van de site in kwestie voorbij, teveel geïnfecteerde bestanden of links met materiaal van erbarmelijke kwaliteit. Er bestaan momenteel grotere en dan bedoel ik veel grotere aanbieders waar je dient uitgenodigd te worden en waar de snelheden van de piraten bij in het niets vallen.
Uiteraard heb je "freaks" die dagelijks gigabytes binnenhalen. Geen idee hoe je al die zaken gezien / beluisterd krijgt, maar kom. Voor deze mensen zijn er dan die "alternatieven".
Maar laat ons eerlijk wezen: de allerbeste kwaliteit voor films en muziek behaal je enkel door ze in de winkel te gaan halen. Vandaar ook dat ik nooit MP3's online KOOP. Het heeft geen toegevoegde waarde aan de minder legaal gedownloade MP3's (meer nog, die laatste zijn over het algemeen beter van kwaliteit dan wat je kan kopen online). Als ik iets koop is het een schijfje. Geen "digitale content". De moment dat films niet meer op schijfjes aangeboden worden maar enkel digitaal, stop ik met kopen.