OVERVLOED AAN SPAM OP JF

father bis
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

OVERVLOED AAN SPAM OP JF

#1 , 26 apr 2025 13:03

Wat is er eigenlijk aan de hand op het JF ?
All that rubbish ! Het verergert nog. Onbegrijpelijk kom dit nergens anders tegen !

Waar zitten de eigenaars of verantwoordelijken ? Is geen reclame of aanbeveling voor het JF.

Spam op +/- 50 rubrieken ? Is nog worser dan voor dat enkele prominente leden zijn verdwenen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105

#2 , 26 apr 2025 19:42

Ik wordt het ook stilaan beu. Telkens is zo'n post tegen kom signaleer ik die. Nu doe iuk het niet meer want het is een stortvloed

father bis
Topic Starter

#3 , 26 apr 2025 20:38

Ik wordt het ook stilaan beu. Telkens is zo'n post tegen kom signaleer ik die. Nu doe iuk het niet meer want het is een stortvloed
Ja Mava105 gelijk hebt ge.
Het ondermijnt de energie en inspanningen die gevestigde leden steeds leveren en het JF zelf..

Reclame

basejumper

#4 , 27 apr 2025 16:00

Je kan via modereren ook zelf verwijderen.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

mava105

#5 , 27 apr 2025 16:25

Hoe gaat dat in zijn werk?

Thomas_AA

#6 , 27 apr 2025 16:34

Je kan via modereren ook zelf verwijderen.
Niet iedereen heeft de rechten om dit te doen. Ik ook overigens niet onder mijn oude of nieuwe gebruikersnaam. Op dit forum is er steeds voor gekozen om niet echt te open te zijn wie wat kan. Of zelfs wie in welke mate moderator en beheerder is.

Zie LeenW die wel topics kon afsluiten, maar volgens Marcus toch geen moderator was. Het zelf verwijderen van spam mails is nog al eens gemeld, maar niet zoveel gebruikers kunnen dat.

Alle respect voor Franciscus, aangezien hij het volgens mij nu alleen aan het rechthouden is. Er zijn echter ook succesvolle fora met andere modellen die duidelijk laten weten wie welke taken en rechten heeft.

#7 , 27 apr 2025 18:44

Kan dit niet aanzienlijk ingeperkt worden door gebruikers max 1 nieuwe topic aan te laten maken per dag?

Thomas_AA

#8 , 27 apr 2025 20:35

Kan dit niet aanzienlijk ingeperkt worden door gebruikers max 1 nieuwe topic aan te laten maken per dag?
Of het eerste bericht laten goedkeuren. Of een captcha. Er zijn verschillende methodes voor.

Freec

#9 , 27 apr 2025 20:38

Idd, of een anti spam phpbb plugin

Ik snap het niet hier hoor, dit forum script heeft zoveel mogelijkheden en is zo gemakkelijk.
En dan ook nog geen rechten geven aan mensen die zich al jaren inzetten.

Terug naar “Actuele Thema's”