Einde noodsituatie op 27 april

Arkan
Topic Starter
Berichten: 251

Re: Einde noodsituatie op 27 april

#16 , 29 apr 2022 23:11

Dus als ik het goed begrepen heb, als ze voor 11 mei een smart meter willen komen installeren dan kun je zeggen, deze dag past mij niet, kom na 10 mei nog eens terug.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Estagon
Berichten: 105
Juridisch actief: Nee

#17 , 01 mei 2022 12:07

Mis ik hier iets?

De mondmaskerplicht bestaat sinds begin maart enkel nog maar in zorgberoepen, voor hulpverleners en patiënten.

Voor al de rest: iedereen kan uiteraard een masker dragen om zichzelf te beschermen, maar van anderen verplichten is sindsdien al geen sprake meer. De afschaffing van de noodsituatie verandert daar mijns inziens niks aan.
Hoe zit het dan met de situatie op het OV?

Thomas_A
Berichten: 2304
Juridisch actief: Nee

#18 , 01 mei 2022 15:14

Mis ik hier iets?

De mondmaskerplicht bestaat sinds begin maart enkel nog maar in zorgberoepen, voor hulpverleners en patiënten.

Voor al de rest: iedereen kan uiteraard een masker dragen om zichzelf te beschermen, maar van anderen verplichten is sindsdien al geen sprake meer. De afschaffing van de noodsituatie verandert daar mijns inziens niks aan.
Hoe zit het dan met de situatie op het OV?
Correct: zorgberoepen en openbaar vervoer.

Reclame

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#19 , 01 mei 2022 16:22

Het lijkt me tijd om dit topic naar praatcafé te verhuizen of een slotje op te leggen.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Actuele Thema's”