weer phishing

roharro
Topic Starter
Juridisch actief: Ja

weer phishing

#1 , 27 okt 2013 11:37

Vandaag aangetroffen in mijn mailbox:

"Geachte BNP PARIBAS FORTIS Client,

Houdt u er rekening mee dat de toegang tot uw online-account dreigt te verlopen.Om de toegang tot uw
online account actief te houden, vragen wij u dan gelieve om zo snel mogelijk in te loggen.Gebruik de
onderstaande link om verder te gaan en toegang te krijgen tot uw account.

Nadat u gebruik heeft gemaakt van de onderstaande link zal er door één van onze medewerkers nog
contact met u worden opgenomen om het gehele proces te voltooien. Wanneer het gehele proces gereed
is zal u weer als vanouds gebruik kunnen maken van uw BNP PARIBAS FORTIS-online.

Klik hier

Met toegang tot uw BNP PARIBAS FORTIS online kunt u het grootste gedeelte van uw bankverrichtingen
uitvoeren door u aan te melden op het onlinebankieren.

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking BNP PARIBAS FORTIS.

Hoogachtend,

Klantenservice"
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Winston
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 29 okt 2013 10:01

dat is iets wat ik ongeveer dagelijks krijg, zogezegd van alle banken. Niets abnormaals dus, maar natuurlijk wel phishing.

Jef 007

#3 , 29 okt 2013 13:41

wekelijks vindt ik ook degelijke mails in mijn box, ik stuur ze meestal door naar mijn plaatselijk politiekantoor (tav de Ecops)

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”