niet gedomicilieerd en problemen met mijn buurvrouw

freelance

Re: niet gedomicilieerd en problemen met mijn buurvrouw

#16 , 14 nov 2012 20:10

**Domicilie kwestie dus opgelost , U mag "tijdelijk " verblijven op een "kot adres " , als student .
** Uw buurvrouw : Laat haar gerust weten wat u van haar denkt , en zeg er terloops bij dat u , als student , niet verplicht bent om daar uw domicilie te plaatsen , en dat ze dit mag melden aan haar "vriend " de wijkagent . Zeg dat u informatie ingewonnen hebt bij een andere wijkagent ... :evil:
Hoogstwaarschijnlijk zal ze dit dan ook doen ( tussen pot en pint ) , en weet de wijkagent dan ook meteen waar de bui hangt .
U kunt ook toekomstige "gesprekken " met de buurvrouw opnemen , en haar verwittigen dat u klacht zult indienen wegens stalking . ( het opgenomen gesprek is geldig als bewijs ) .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Els_K
Topic Starter

#17 , 15 nov 2012 12:12

gewoonweg super :-)

Poi2

#18 , 30 jan 2013 12:14

ik dacht wel dat ge moet vermelden als een gesprek opgenomen word en dit niet stiekem moogt doen...?

Reclame

Oude Belg

#19 , 30 jan 2013 13:36

ik dacht wel dat ge moet vermelden als een gesprek opgenomen word en dit niet stiekem moogt doen...?
U mag een gesprek opnemen als een van de deelnemers daarmee akkoord gaat. Ik neem aan dat de TS ermee akkoord gaat dat hij het gesprek opneemt, dus dat is dan ook weer in orde.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

giserke

#20 , 04 mei 2013 16:31

Een student is dan ook nog altijd ten laste aan zijn ouders.

Hier lijkt het me idd eerder om domiciliefraude te gaan.
Haar vriend heeft een huurcontract waarschijnlijk voor een appartement geschikt voor 1 persoon.
Daar wil hij met 2 wonen, waardoor zij haar domicilie verplaatst.
Ben ik er bij, of ben ik er dicht bij? ;-)

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#21 , 04 mei 2013 18:24

U bent er ver naast.
Als student kan men perfect ingeschreven staan op plaats A maar voor de studie verblijven op plaats B.
Of daar in het contract staat dat er maar één persoon zou mogen wonen heeft TOTAAL geen invloed op de wettelijke regeling.
Als de verhuurder daar niet mee akkoord is kan deze naar de rechter stappen .... en dan zal het van de feitelijke situatie afhangen wat de rechter zal beslissen.

Antwoord is gegeven door Advodanck, mijzelf en freelance.

Terug naar “Actuele Thema's”