De verkrachting in India Sahet

ganapathi tantre
Topic Starter

De verkrachting in India Sahet

#1 , 03 jan 2013 22:36

Vandaag verklaren de advocaten in dit rechtsgebied (ik weet niet hoe je het anders moet noemen) dat zij geen enkele van de daders willen vertegenwoordigen .
Verzaken zij daarmee niet aan hun plicht ? Ik vermoed van wel want zij profileren zich hier als groep en dus hebben zij de zaak niet ingekeken. "Zij" beschouw ik dan als ieder lid advocaat van deze groep. Ik heb moeite met te geloven dat ieder lid advocaat van deze groep het dossier elk apart hebben ingekeken Ben ik verkeerd om te denken dat de weigering van een advocaat in eerste instantie een persoons gebonden beslissing is en dat dit dus niet kan om dat unaniem in groep te beslissen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 03 jan 2013 23:58

Zeden en gewoontes verschillen van regio tot regio.... Zo zal je in Indië ook meer rekening moeten houden met het "wij" gevoel dat 3 millennia kastensysteem met zich meebrengt. Of "wij" Westerlingen dat nu correct vinden of niet speelt geen enkele rol.

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”