kinderen en niet roken

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: kinderen en niet roken

#31 , 09 dec 2011 15:04

En het feit dat men zo'n kinderbewijs ZOU invoeren zou dan een garantie zijn dat alles zal verlopen zoals het in de wet is voorzien?
Mag ik eens vragen hoeveel verkeersovertredingen/boetes je al hebt gemaakt/gekregen? :mrgreen:
Ik heb nog geen enkele boete gekregen op al die jaren (13,14 jaar ongeveer, nu?). Een retributie van een parkeerbedrijf, maar dit zijn geen boetes. Maar uiteraard is een kinderbewijs geen garantie, maar het zou een begin kunnen zijn. Als je die redenering doortrekt zou je de rijbewijzen ook moeten afschaffen omdat ze geen enkele garantie bieden op een correct weggedrag van de eigenaar.
Zoiets is gewoon onrealistisch. Mensen zullen altijd kinderen krijgen...
In china is het niet zo onrealistisch. De één-kind-politiek is daar nog steeds in voege, voor zover ik weet? Dus een "geen-kind-politiek" moet dan ook te doen zijn, voor zij die geen "kindbewijs" willen / kunnen behalen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#32 , 09 dec 2011 15:21

china is ook geen ideaal voorbeeld voor het 1 kind beleid.

Een vrouw die zwanger word van een 2de en naar het ziekenhuis gaat om te bevallen. Er wordt gewoon spuit formol in het hoofdje gestoken zodra het zichtbaar is, want officieel is het kind dan nog niet geboren...
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Vandebos

#33 , 09 dec 2011 15:58

Om nog maar te zwijgen van de ondertussen miljoenen illegale kinderen, de bloeiende zwarte markt in ontvoerde babiejongetjes die voor grof geld verkocht worden, de gedwongen en niet gedwongen abortussen omdat het een meisje is. De totaal verwrongen demografische schaal waarmee nu de eerste volwassen generatie wordt geconfronteerd is ook niet mis...

Reclame

ganapathi tantra
Topic Starter

#34 , 11 dec 2011 12:31

ik zie in deze discussie een groot verschil tussen IQ en EQ.
bij het eerste zijn bepaalde meningen zeker te verdedigen. Maar dergelijke gesprekonderwerp is geen optelsom van
1+1 = 2 Je bent tenslotte bezig met een gegeven dat eigen is aan de mensen en moeilijk te vatten is in een wiskundig
rekomsommetje of zwart wit regels van het soort hij wel en zij niet.
Waarde IQ = + waarde EQ= dikke min

en wat china betreft: een chinees anno 2012 zou idd eens wat meer mogen nadenken waarom hij/zij zo degenerend doet over de vrouwelijke
wederhelft van hun bevolking. Voor een cultuur die als één van de oudste op onze wereld wordt aanzien is dat niet echt een toonbeeld van
maatschappelijke evolutie. Als men klaagt over de discriminatie van vrouwen denk ik dat de chinezen een veel zwaardere schuld bekennen te
hebben dan de islamitische wereld
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Terug naar “Actuele Thema's”