familiale verzekering

GDP
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

familiale verzekering

#1 , 17 jan 2019 10:17

Beste
Ik was van plan om te veranderen van familiale verzekering en ben bij een agent geweest van een andere maatschappij met de vraag bij hen een familiale verzekering aan te gaan. ( ik kon mijn oude verzekering zonder probleem nog opzeggen daar er een premieverhoging was geweest). Echter na meer dan 4 weken wachten had ik nog altijd niets gehoord. Ondertussen had ik reeds een rappel en een aangetekend schrijven gekregen om mijn lopende verzekering te betalen. Omdat ik nog niks gehoord had van die andere maatschappij heb ik dan maar betaald. Nu (op 15 01 2019 ) heb ik van die andere maatschappij een rappel gekregen om mijn verzekering met vervaldag november te betalen. Ik had echter tot nu niks ontvangen met vraag om polis te betalen. Ik heb ook noch een voorstel noch een kontrakt ondertekend en ook niks van polis ontvangen. Kan men mij alsnog verplichten dit te betalen of kan ik dit gewoon negeren zonder problemen te krijgen.
Dank bij voorbaat voor uw antwoord.
GDP

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 jan 2019 10:20

Nooit zo iets negeren !! daar komt problemen van!

Een beleefde brief schrijven en de uitleg geven zoals je hier doet !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Didymus
Berichten: 2061

#3 , 17 jan 2019 11:33

Als u niks ontvangen noch ondertekend heeft kan de nieuwe verzekeringsmaatschappij onmogelijk het bestaan van die polis bewijzen.
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

Terug naar “Algemeen”