Auto brandverzekering

Auto279
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Auto brandverzekering

#1 , 18 jun 2018 18:53

Hallo allemaal,
Mijn auto is in februari door vandalisme afgebrand geweest in Parijs. Tijdens de winter was er sneeuw en kon ik niet meer verder en heb mijn auto geparkeerd in een buurt en dag nadien was hij helemaal afgebrand. Mijn auto was verzekerd bij kbc en heeft een waarde van ongeveer 90000 euro. Na een lang en uitgebreid onderzoek heeft KBC beslist om niet te betalen met als reden dat hun twijfel aan echtheid is bevestigd door onderzoeken. Nu was mijn vraag, hoe kan het dat een verzekering weigert te betalen op basis van twijfel? En wat zijn de beste stapen dat ik kan nemen? Ik ben hier nu dubbel de slachtoffer geworden..

Groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Auto279
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 jun 2018 19:00

Dit is hun antwoord in een aangetekende brief: “Op basis van de tot nu toe uitgevoerde onderzoeken lijken we genoeg overweldigende en tegenstrijdige elementen te hebben waaruit blijkt dat de juistheid van het incident twijfelachtig is.”

Reclame

Terug naar “Algemeen”