autoverzekering

Croughs
Topic Starter
Berichten: 4

autoverzekering

#1 , 12 mei 2018 10:45

Ik heb 20 maart 2018 een ongeval in fout veroorzaakt met de wagen.
De wagen is van mijn moeder en omdat ik er 1 of 2 keer per week mee rij heeft mijn moeder mij als 2de bestuurder in de polis laten opnemen.
Vorig jaar in augustus reed ik met de wagen van mijn moeder en heeft er iemand op een parking tegen de auto gezeten(tegenpartij is in fout gesteld)

Omdat ik nu in 2 schadegevallen toevallig de bestuurder was, is de verzekering nu moeilijk aan het doen en willen ze zich terugtrekken en ons voor alle kosten laten opdraaien omdat ze vermoeden dat ik de hoofdbestuurder ben.

We hebben al meerdere keren met de makelaar en de verzekering zelf gebeld, elke keer krijgen we te horen dat ze nog met het onderzoek bezig zijn. Maar dit sleept nu al zolang aan.

Ikzelf ben 26 jaar en heb 8 jaar mijn rijbewijs.
Ik heb ook een auto die wel volledig op mijn naam is verzekerd.

Heeft iemand een idee of er een termijn op staat dat dit onderzoek afgerond moet zijn? En of de verzekering dit gaat kunnen aantonen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding