problemen met verzekering

scar
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

problemen met verzekering

#1 , 09 mei 2018 14:15

Beste,
in 2015 heb ik met een sportongeval mijn dijbeen gebroken.
Na enkele operaties en vele maanden revalidatie ben ik sinds eind 2017 begin 2018 redelijk pijn vrij.
Ik heb echter een korter been overgehouden aan de hele zaak, wat wel wat ongemak en last veroorzaakt.
Doordat ik vroeger toen ik 16jaar was mijn rug al eens gebroken had en 10wervels heb moeten laten vast zetten sukkel ik al heel mijn leven met mijn rug.
Nu ik een korter been heb kan u voorstellen dat dit er ook niet minder op geworden is.
Mijn dokter en ik hadden samen een brief opgesteld aan de verzekering van de sport instelling dat ik hier een blijvend letsel (het kortere been) en hinder van zal blijven onder vinden, en een aanvraag tot een invaliditeit uitkering.
Hier komt echter nooit antwoord op nadat ik alles per post heb verstuurd naar de bond die de sportorganisaties organiseerd als ook hun verzekering.
Ik mail mail hen beide vaak over deze kwestie en van de bond krijg ik altijd wel antwoord, maar daar ben ik weinig mee, maar ik hoor nooit iets van de verzekering.
Ik weet niet hoe ik druk op de ketel moet zetten bij de verzekering. De bond zegt me telkens dat zij de verzekering deze week contact gaat opnemen maar dat gebeurd nooit...

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding