Niet akkoord met expertise na ongeval

Simsek
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Niet akkoord met expertise na ongeval

#1 , 03 mei 2018 16:53

Ik heb de volgende probleem; ik heb op 20 februari een ongeval gehad. Expert heeft de wagen totaal verlies verklaard. Op 13april krijg ik mail van de expert over de hoogste bieder en zij geven mij 5dagen de tijd om de opkoper te bellen. Maar ondertussen weet ik totaal niks over mijn dossier zoals wat ze in totaal voor mijn auto geven. Na vele keren bellen en mailen heb ik een voorstel gekregen, stuk lager dan de waarde. Heb gebeld en gemaild dat ik niet akkoord ging en omdat de expert ziek was kon ik hem niet meer bereiken. Pas vorige week hebben we een akkoord bereikt. Ondertussen heeft de opkoper laten weten dat hij niet meer geinteresseerd is in de wrak. En de expert zegt dat zij de dossier afgesloten hebben en dat het mijn probleem is. Ze willen de opkoper niet bellen of de volgende opkoper. Nu sta ik hier met de wrak. Wat kan ik hier doen? Met de geld dat ik van de verzekering ga krijgen kan ik mijn auto niet herstellen. Is het mogelijk een andere expert aan te stellen?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6853

#2 , 04 mei 2018 09:29

Hebt u een rechtsbijstandverzekering?

Hebt u de makelaar al gevraagd om tussen te komen ?

Reclame

Terug naar “Algemeen”