was ik verzekerd?

de reden
Topic Starter
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

was ik verzekerd?

#1 , 23 nov 2017 14:08

het probleem is intussen opgelost

enkele jaren geleden kregen wij een ander huisnummer, heb dit toen aan mijn verzekeringsmakelaar meegedeeld

nu deze week zag ik toevallig op de factuur bovenaan mijn adres met juiste huisnummer, maar bij verzekerd risico stond nog steeds het oude huisnummer. dit gemaild naar makelaar en foutje is rechtgezet.

nu de vraag is, was ik al die jaren verzekerd of heb ik betaald voor een huis van een buur?
zoja, ga ik een papiertje in de brievenbussen in de straat steken dat ze dit best controleren
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper
Berichten: 4615
Locatie: Diest

#2 , 23 nov 2017 18:00

De verzekeringsmaatschappij heeft een woning verzekerd die uw eigendom was of waar u huurder van was. Normaliter is dat risico geëvalueerd (vua standaardrooster doorgaans)
Het huisnummer is slechts een aanduiding. Ook als dat verandert blijft uw woning ook uw woning en was die verzekering van kracht.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Reclame

Terug naar “Algemeen”