Rechtsbijstand

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

Re: Rechtsbijstand

#16 , 24 mar 2017 14:39

Zeker geen betwisting mogelijk, kom net van een andere verzekeraar die me ook vertelde dat wanneer je rechtstreeks bij een maatschappij gaat je vaak zelf de stappen moet ondernemen...
veranderen van verzekering is dus al een zekere....
Dat klopt ook al niet. Of men nu via een makelaar gaat of rechtsreeks neemt NIETS weg van de verplichtingen van een verzekeraar.
De cliënten zijn niet degenen die de dossiers moeten beheren! Iedere verzekeraar moet de voorwaarden van de polis honoreren.
Ik heb steeds rechtstreekse verzekeringen zonder tussenpersoon, zo heb ik zelf veel betere controle over alles.
Ik heb nog nooit zelf een dossier moeten behartigen. Men moet zelf de schade melden aan zijn EIGEN verzekering, niet aan de verzekering van de TEGENPARTIJ. Hier draait men de wereld op zijn kop!!!!
Ombudsman dient ingelicht wegens in gebreke blijven van verzekering.

Trouwens waarom zouden ze het werk zelf doen indien tegenpartij verzekering A is en niet als het B is????
Hun argument is dat ze niets zelf doen omdat tegenpartij één bepaalde verzekeringsmaatschappij is.....kan het nog groffer?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Algemeen”