Uitbetaling omniumverzekering.

Ryzen
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Uitbetaling omniumverzekering.

#1 , 28 feb 2017 02:15

Recent heb ik een accidentje gehad waarbij ik in fout ben. Ik ben eerlijk geweest en heb het nodige gedaan en iedereen ingelicht (geen andere voertuigen bij betrokken). Heb omniumverzekering en ik laat de herstelling doen door een door de verzekering niet erkende garage. Stort de verzekering dan rechtstreeks het geld naar de garage of storten ze het eerst naar mij en wanneer? Of moet ik het bedrag zelf eerst betalen bij het ophalen van de auto? Het geld eerst leggen is voor mij geen probleem, maar ik wil ook geen maanden wachten op het geld van de verzekering. Ik heb zo al enkele verhalen gehoord dat mensen soms maanden moeten wachten. Als klant krijg je vaak maar twee á drie weken om de polis te betalen. Ik verwacht dan ook een snelle service terug :D.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 feb 2017 07:26

Normaal word dit binnen de drie weken geregeld, en zelfs vlugger ligt ook van je verzekeringsagent af.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Algemeen”