Verzekeringen

Precarious
Topic Starter
Berichten: 68

Verzekeringen

#1 , 31 jan 2017 09:55

Is het aangeraden om als leek meer dan één partner te hebben in verzekeringen? Heb momenteel vier partners:
a) brandverzekering bij mijn bank
b) familiale verzekering via werkgever want helft van de prijs
c) rechtsbijstand via makkelaar teneinde een onafhankelijke rechtsbijstand te hebben
d) BA autoverzekering / bestuurdersverzekering (oorspronkelijk ook bij mijn bank maar was een pak goedkoper op een ander)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper
Berichten: 4617
Locatie: Diest

#2 , 01 feb 2017 20:17

Ik denk dat je voor je zelf moet uitmaken wat je wil.
Een goede makelaar is zijn geld waard want helpt je na te kijken welke waarborgen je echt wil en nodig hebt. Hij zal dan op zoek gaan naar een gepaste maatschappij tegen een correcte prijs.
Verzekeringen via werkgever of online zullen ongetwijfeld iets goedkoper zijn. Vraag is wie je service zal verlenen bij schade en of je zelf degelijk de aangeboden waarborgen hebt geëvalueerd.
Verzekeringen vergelijken is meer dan prijs alleen. En ik heb de indruk dat dat jouw voornaamste keuzecriterium is. Primordiaal zijn in eerste instantie de waarborgen die geboden worden, secundo de soepelheid bij schaderegeling, tertio de dienstverle,ing van makelaar/bankkantoor en ten vierde de prijs.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Reclame

Terug naar “Algemeen”