Verzekering Autohandelaar

stevn___
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Verzekering Autohandelaar

#1 , 21 jan 2017 20:05

Beste

Via deze weg hoop ik eindelijk te weten te komen waar ik een verzekering kan aan gaan voor de verkoop van 2de hands voertuigen.
Heb dit al na gevraagd bij mijn verzekering maar daar hebben ze nog nooit van een garantie verzekering gehoord, nochtans vind je op het internet wel dat er sprake is van zo een verzekering maar nooit wordt er een maatschappij genoemd, Dus hopelijk kent hier iemand een maatschappij die dit doet.

Mvg Steven

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 jan 2017 20:17

Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

stevn___
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 21 jan 2017 20:39

Maar hier kanje als handelaar geen verzekering afsluiten, enkel als particuliere koper.

Mvg Steven

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 21 jan 2017 20:41

Maar hier kanje als handelaar geen verzekering afsluiten, enkel als particuliere koper.

Mvg Steven
Dan zal dit niet bestaan zeker, want als ik eens nadenk is dit een opening voor grote fraude !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

stevn___
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 21 jan 2017 21:04

Maar hier kanje als handelaar geen verzekering afsluiten, enkel als particuliere koper.

Mvg Steven
Dan zal dit niet bestaan zeker, want als ik eens nadenk is dit een opening voor grote fraude !

Fraude????

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#6 , 21 jan 2017 21:17

Heb je nog nooit gehoord van fraude in de tweedehands wagens ?,

Waarom denk je dat de carpas is ingevoerd, ten andere alle verzekeringen zijn fraude gevoelig, en dit zou zeker in de tweede hands wagens niet minder zijn.
Slechte sector man , onbetrouwbaar en ik zie al vele jaren wat mensen met hun tweede handwagen tegen komen!

Gelukkig zijn er ook eerlijke handelaars hoor, men mag niet iedereen over de zelfde kam scheren hoor.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Franciscus
Berichten: 38596

#7 , 21 jan 2017 22:20

U bedoeld vermoedelijk een verzekering beroepsaansprakelijkheid als handelaar?

linden
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#8 , 22 jan 2017 08:01

Elke serieuze makelaar kan U verschillende maatschappijen aangeven die zowel "beroepsverzekeingen" als "garantie-waarborg" verzekeringen afsluiten.

U heeft een "PB"

Terug naar “Algemeen”