ongeval tegenpartij werd gevolgd door politie en had gestolen voertuig

antipolo22
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

ongeval tegenpartij werd gevolgd door politie en had gestolen voertuig

#1 , 12 nov 2016 22:27

Ik heb begin maart 2016 een ongeval gehad op de autosnelweg ik ben in mijn zijflank geraakt door een vluchtend voertuig achterna gezeten door de politie nu dit voertuig was gestolen en dit waren drugrunners
Ik ben dan de kant op gegaan en heb de politie laten komen zij hebben dus mijn verklaring opgemaakt wat ik gezegd heb maar hebben wel mijn wagen niet onderzocht of ik door dat voertuig geraakt was enz dus hoe word dat dan bewezen dat ik ook werkelijk geraakt ben door dat voertuig ze waren wel op de hoogte van die achtervolging en de vluchtende auto had meer voertuigen geraakt
Was of is de politie niet verplicht mijn auto tegoei te onderzoeken om te bewijzen dat de schade van die vluchtende auto was ?
Nu toevallig had ik mijn rechtsbijstand opgezegd deze liep af juli 2016
Mijn verzekering heeft een expert gestuurd ik heb voor 2200 euro schade + btw de makelaar heeft gezegd dat ik moet wachten tot ze papieren vast krijgen van het gerecht tot het onderzoek afgelopen is en dat rechtbijstand dan een aanvraag indient bij het motorwaarborgfonds nu dit is nu al vele maanden geleden 9 maanden ik heb hier niks meer van gehoord kan dit zo lang duren ? Ik vrees zo een beetje dat ze niks meer doen voor mij doordat ik rechtsbijstand opgezegd heb
Als ook dit ongeval is in maart 2016 gebeurt MOET de rechtsbijstand dit nog oplossen voor mij omdat ze stopgezet is in juli 2016

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 12 nov 2016 22:56

"dit ongeval is in maart 2016 gebeurt MOET de rechtsbijstand dit nog oplossen voor mij omdat ze stopgezet is in juli 2016"
Ja want je was nog verzekerd op het ogenblik van het ongeval.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Terug naar “Algemeen”